wordpress via hostnet doet raar/werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500241

Topicstarter
Ik heb wordpress geinstalleerd via hostnet waar ik een hostingpakket pro heb.
Alleen het vertoond heel raar gedrag. Als ik de mijn domein bezoek dan krijg ik negen van de tien keer deze fout melding. En daarna werkt het weer even en kan ik het een ander en ander bewerken maar dan krijg ik al vrij snel weer deze foutmelding:

404 Not Found

The requested URL /wordpress/wp-login.php was not found on this server.

Apache/2.2.3 (Red Hat) Server at winqed.com Port 80

Wat raar is, is dat ik via mijn mobiel wel op mijn domein terecht kom zonder foutmelding.
Opnieuw worldpress instaleren heeft geen zin. Ontzettend frustrerend.

Het bezoeken van een wordpress van een vriend van me en het editten ervan gaat wel zonder problemen. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op mijn mobiel krijgt die de site nu ook niet te pakken maar op mij pc weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-07 14:12
Wat geeft een ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
een ping geeft: 91.184.0.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Wanneer je met je mobiel je site bezoekt, doe je dat dan ook via wi-fi of via 3g? Als het via meerdere verbindingen fout gaat kan je in ieder geval stellen dat het mis gaat met de server of de verbinding daar naar toe, als het maar via één verbinding fout gaat zou het bijv. een DNS probleem kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-06 17:21

Foamy

Fulltime prutser

Heb je al in de logs van de server gekeken? Zijn daar vreemde zaken te zien? Als je vanaf je eigen computer naar de verzonden requests kijkt en naar de ontvangen antwoorden, is daar iets in te zien? (http://www.fiddler2.com/fiddler2/ kun je hier bijvoorbeeld voor gebruiken)

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Het bleek een DNS probleem te zijn. Wat ik ervan begreep is mijn provider erg traag met het updaten van nieuwe DNS gegevens waardoor mijn domeinnaam nog niet aan het juiste ip-adres was gekoppeld. Ik vind het best een raar verhaal, het duurde wel 30 uur ofzo totdat mijn domeinnaam uiteindelijk volledig werkte maar het werkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-07 08:45

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Anoniem: 500241 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:10:
Bedankt voor de reacties! Het bleek een DNS probleem te zijn. Wat ik ervan begreep is mijn provider erg traag met het updaten van nieuwe DNS gegevens waardoor mijn domeinnaam nog niet aan het juiste ip-adres was gekoppeld. Ik vind het best een raar verhaal, het duurde wel 30 uur ofzo totdat mijn domeinnaam uiteindelijk volledig werkte maar het werkt nu.
Bij mij weten kan het Max 24uur duren...........