Al een langere tijd ben ik al een beetje op zoek naar een leuke foon. De Samsung Galaxy Note2 vind ik vooral heel interessant. Een tijdje geleden in mijn handen gehad, en ik moet zeggen.... fantastisch! Het formaat vind ik voor mijzelf zeker niet te groot. Aangezien het nog altijd crisis is, moet ik het ook een stapje terug doen. Dus een originele Note2 kopen zit er voor mij helaas niet in. Dan maar zoeken in China 
Zo ben ik tijdens het zoeken vooral gestuit op de GooPhone2. Erg leuk en ziet er aantrekkelijk uit. Maar na wat verder zoeken ben ik hierop gekomen. Rechtstreeks vanuit een Chinese toko
Ik zie in ieder geval dat er 1Gb RAM op zit, en de mogelijkheid om geroot te bestellen.
Wat is een betere keus?? De Goophone? Of toch maar de aMastermind?
Of kunnen jullie nog clones vinden wat betere specs heeft en maximaal 160 EUR is geprijst?
Zo ben ik tijdens het zoeken vooral gestuit op de GooPhone2. Erg leuk en ziet er aantrekkelijk uit. Maar na wat verder zoeken ben ik hierop gekomen. Rechtstreeks vanuit een Chinese toko
Wat is een betere keus?? De Goophone? Of toch maar de aMastermind?
Of kunnen jullie nog clones vinden wat betere specs heeft en maximaal 160 EUR is geprijst?