Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Al een langere tijd ben ik al een beetje op zoek naar een leuke foon. De Samsung Galaxy Note2 vind ik vooral heel interessant. Een tijdje geleden in mijn handen gehad, en ik moet zeggen.... fantastisch! Het formaat vind ik voor mijzelf zeker niet te groot. Aangezien het nog altijd crisis is, moet ik het ook een stapje terug doen. Dus een originele Note2 kopen zit er voor mij helaas niet in. Dan maar zoeken in China :)

Zo ben ik tijdens het zoeken vooral gestuit op de GooPhone2. Erg leuk en ziet er aantrekkelijk uit. Maar na wat verder zoeken ben ik hierop gekomen. Rechtstreeks vanuit een Chinese toko :) Ik zie in ieder geval dat er 1Gb RAM op zit, en de mogelijkheid om geroot te bestellen.

Wat is een betere keus?? De Goophone? Of toch maar de aMastermind?

Of kunnen jullie nog clones vinden wat betere specs heeft en maximaal 160 EUR is geprijst?

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-11 09:31
Tik dan gewoon ergens een Note 1 op de kop! :) Pas de Jelly Bean update gehad, snel en mooi scherm. Heb je betere kwaliteit dan een kloon geval.

Verwijderd

Topicstarter
Voor 160 Eur vind ik echt geen Note1... Helaas..

Verwijderd

Topicstarter
Pfft wat een hoop aanbod als je kijkt naar de Chinese telefoons :) Na een kleine zoektocht kwam ik de quadcore versies tegen. Hier een foon dat mij de aandacht trok. En het is ongeveer voor 184 eur te koop.

Is dit de best-value voor je geld? En is met de N9589 chipset ook te rooten? Of hebben jullie andere adviezen??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2013 00:37 ]

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:35

Chocoball

瞧好吧!

Star is niet echt een fabrikant maar een verzamelnaam waaronder verschillende fabrieken Chinese telefoons maken. De kwaliteit kan nog wel eens verschillen per serie.

De Note II kloon heeft trouwens een 5,7 inch scherm en niet 5,55 inch zoals de echte Note II. Hierop passen dus geen covers van een originele Note II bijvoobeeld. Als je een echte Note II kloon zoekt kun je beter naar de Goophone N2 kijken maar deze heeft alleen een dualcore MT6577 SOC. Anders zou je nog naar de Goophone i9 kunnen kijken, heeft ook een 5.7 inch scherm maar lijkt minder op de Note II.

MT65xx toestellen zijn relatief eenvoudig te rooten maar tegenwoordig komen de toestellen al met ROOT of even vragen voordat je bestelt.

Voor verdere info zou je ook eens hier kunnen kijken/informeren http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485