Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn telefoonsloper vrouw heeft haar HTC Desire op de wastafel laten leggen en bleek in een plasje water hebben gelegen. We hebben de telefoon een nachtje open laten drogen en de schade lijkt mee te vallen. Het enige zichtbare issue is dat ze duidelijke condens strepen heeft achter haar LCD heeft.

Op zich is het geen probleem voor haar (ze is niet de meest voorzichtige persoon op aarde en dit soort dingen stoort haar niet^^), maar mij stoort het wel :+

We hebben de telefoon nu in een zakje rijst gedaan, dat schijnt te kunnen helpen, maar heeft er iemand nog andere suggesties?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:51

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Voldoende laten drogen zonder batterij erin, dan heb je de meeste kans dat hij het weer gaat doen. Ik zou hem zelf op een warme plek liggen met het display naar beneden en zeker een weekje wachten voordat ik hem weer aan zou zetten.

Een maagd offeren zou ook kunnen maar dat heeft vaak niet het gewenste effect. :+

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 16:47
Sowieso is een dagje drogen niet voldoende.. het liefst in een (droge)luchtstroom zeker een aantal dagen laten liggen...

[ Voor 3% gewijzigd door rdfeij op 13-03-2013 10:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
janvanduschoten schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:47:
Voldoende laten drogen zonder batterij erin, dan heb je de meeste kans dat hij het weer gaat doen. Ik zou hem zelf op een warme plek liggen met het display naar beneden en zeker een weekje wachten voordat ik hem weer aan zou zetten.

Een maagd offeren zou ook kunnen maar dat heeft vaak niet het gewenste effect. :+
Mijn vrouw is niet zo van het geduldige^^, dus ze had hem vanmorgen al even aangezet voordat ik me er mee ging bemoeien :z

Op zich zou ik ermee kunnen leven als hij over een maand of twee ermee ophoudt, dan kan ze mijne krijgen en heb ik een excuus om eens lekker te "nerd-"shoppen. Deze timing is nou net ff niet handig gezien wat er in de pijplijn zit :+

"Waarom wacht je nou niet ff met je telefoon te dompelen tot de next-gen telefoons verkrijgbaar zijn?"

_/-\o_