Ik heb sinds een maand een Club 3D HT7870xt Tahiti. Sinds kort merk ik dat in Windows (7 ultimate) de startbalk onderin beeld soms voorzien is van allemaal blokjes. Dit ontstaat wanneer ik even niets doe (10 sec.). Het worden dan steeds meer blokjes totdat op een gegeven moment de hele startbalk van startknop tot aan de klok blokjes heeft en deze knipperen. Dit is alleen in Windows! Als ik game heb ik er totaal geen last van.
Wat ik gedaan heb:
- Windows opnieuw geinstalleerd met alle nieuwste drivers
- Beta drivers van AMD gebruikt
- Temps getest GPU-Z. Wordt tijdens Battlefield 3 niet warmer dan 71graden. In Windows 30graden
- CPU wordt niet warmer dan 50graden in Battlefield 3
Volgens mij is het geheugen op mijn amper 1 maand oude kaart stuk. Ik heb nog niet geoverclocked met deze kaart. Vreemde is dus dat dit alleen de startbalk in Windows betreft en ik tijdens het gamen op 1920x1200 en alles op max geen enkel probleem heb. Ook in Windows draai ik 1920x1200. Moet ik RMA aanvragen of kan dit nog iets anders zijn?
Voor de duidelijkheid hieronder een foto:
Wat ik gedaan heb:
- Windows opnieuw geinstalleerd met alle nieuwste drivers
- Beta drivers van AMD gebruikt
- Temps getest GPU-Z. Wordt tijdens Battlefield 3 niet warmer dan 71graden. In Windows 30graden
- CPU wordt niet warmer dan 50graden in Battlefield 3
Volgens mij is het geheugen op mijn amper 1 maand oude kaart stuk. Ik heb nog niet geoverclocked met deze kaart. Vreemde is dus dat dit alleen de startbalk in Windows betreft en ik tijdens het gamen op 1920x1200 en alles op max geen enkel probleem heb. Ook in Windows draai ik 1920x1200. Moet ik RMA aanvragen of kan dit nog iets anders zijn?
Voor de duidelijkheid hieronder een foto:
Forever raver!
Specs: Workstation Server