Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Batch in grabit verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-11 16:25
Ik download vaak .nzb bestanden met Grabit 1.7.2 waar ik normaal gesproken erg graag mee werk. Nu heb sinds een aantal dagen wat vervelende probleempjes mbt het verdwijnen van taken in de batch.

Gisteren was ik een bestand aan het binnenhalen van 80 gb. 's Avonds heb ik het programma afgesloten en de computer uitgezet met de gedachte "de rest halen we morgen wel binnen".

Het vervelende is dat de overige taken in de batch verdwenen zijn, waardoor ik met een incomplete download zit en dus weer helemaal opnieuw kan beginnen.

Waaraan kan dit liggen en is het mogelijk om op de een of andere manier alsnog 'verder' te downloaden zodat ik dat eerdere gedownloade gedeelte niet weer opnieuw hoef te downloaden?

Alvast bedankt !

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Waarom denk je dat dat niet werkt. Dat is wel belangrijke informatie en ook iets wat wij verwachten bij het aanmaken van een topic ;)
Zou je dit willen vermelden?

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-11 22:43
Volgens mij is in 1 van de optie schermen aan te zetten dat hij automatisch batches opslaat en weer verdergaat bij de volgende keer openen.

Kan nu even niet bij mezelf kijken.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-11 16:25
Wanneer ik op dit onderwerp Google komt vooral veel naar voren over incomplete downloads, maar dat is niet hetzelfde als dat er download taken verwijderd worden

Dat wat jopie vermeld heeft, heb ik gecheckt en dat staat gewoon goed. Paar keer afsluiten geprobeerd en weer opgestart zonder problemen. Het rare is dus dat het maar sporadisch voorkomt.

Vaak moet ik de volume_1 op mijn NAS weer mappen met de meegeleverde software van D-Link. Ik dacht dat het eerst daar aan moest liggen, maar bij die laatste keren heb ik dat helemaal niet hoeven doen en toch verdwenen er taken uit de batch.

Alvast bedankt voor het advies.