Sim Only Providers en de ervaringen die jullie hebben

Pagina: 1
Acties:
  • 522 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Beste,

Mijn huidge T-Mobile abonnement (contract + telefoon) is afgelopen en zit te kijken naar een goede Sim Only provider. Nu dat mij iPhone 4 nog perfect functioneerd zie ik geen rede om over te stappen naar de veel te dure 5 variant waarbij ik opnieuw een contract in getrokken word van minstens €50,- per maand.

Sim Only it is!

Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Hetgeen dat ik wens is gewoon goede service, op klantenservice niveau maar ook qua berijk van het mobiele netwerk en Internet 3G.

Bij T-Mobile heb ik altijd goede service gehad op mijn klantenservice vragen maar het mobiele internet is ronduit traag of zelfs niet beschikbaar. Krijg steeds meer het idee dat ik vooral veel betaal voor internet dat ik niet ontvang. Buiten de Internet bundel die ik nu heb van 1500 kom ik niet dus daar ligt die traagheid niet. In elk huis - valt mijn internet weg, in de trein - valt mijn internet weg, dit terwijl bijv KPN op deze plekken wel gewoon coverage heeft maar die heeft weer andere nadelen.

Waar ik van schrik na wat googelen is dat bijna niemand tevreden is over welke provider dan ook die Sim Only aanbied. Niet op klantenservice niveau, niet op coverage niveau, niet op internet niveau ,wat ik gek vind en wat mij doet twijfelen over welke keuze ik nu moet maken.

Om deze rede spreek ik jullie aan. Deel aub jullie ervaring AUB!!

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Toevallig van de week overgestapt van simyo naar telfort. beide simonly abo's, beide op het KPN netwerk.

Als je geen waarde hecht aan de internet snelheid is simyo best een prima optie, doorgaans niet veel problemen mee gehad, en redelijk goed betaalbaar.

Telfort heb ik al de nodige problemen(3x moeten aanvragen door fouten daar) mee gehad, maar die bieden wat meer mbt internet snelheid voor hetzelfde geld.

[ Voor 3% gewijzigd door Noenie op 12-03-2013 16:02 ]

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Internet snelheid en bereikbaarheid moeten beiden hoog liggen. Dit is dan ook de rede waarom ik bij T-Mobile weg wil. Te lage snelheid en constant mijn 3G netwerk weg, dan wel niet aan het zoeken.

Dit was echt belabberd.

Interesant dat je Simyo en Telfort bespreekt want daar hoor ik niet heel erg veel positieve dingen over. Aan de andere kant denk ik dan, waarom ben on onder leverancier gaan zitten als je ook gewoon bij KPN kan zitten, dan zit je toch dichter bij de bron lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Bij telfort betaal ik 19p/m voor de aankomende 24 maanden, hiervoor krijg ik 100sms 300minuten 1gb internet op 7mbps down

Bij simyo had ik een maandabbo waar ik pm 17 euro kwijt was, hiervoor kreeg ik 250min/sms 1gb internet op 2mbps down.
Simyo had toevalig wel gratis klantenservice lijn op het nummer 1200. Geen idee of telfort ook zoiets bied.

Als je dat goedkoper kan krijgen bij kpn zelf moet je dat zeker doen, maar meer dan 7mbps lijkt mij iets wat overbodig. 4G is imho alleen maar marketingpraat.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath

Kijk ook uit naar andere visies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ben van T-Mobile Flex SO naar Hollandsnieuwe op het Vodafone netwerk gegaan. Van 230 belminuten/smsjes die onbeperkt houdbaar zijn tegen 15 euro per maand naar 275 minuten/smsjes/MB die drie maanden meegaan max + 500MB maandelijks voor 16,75 euro per maand. Het ging mij om het 3G-bereik, maar veel heb ik daar niet van gemerkt. (in Zwolle/Groningen e.o.) Beter bereik in het algemeen ervaar ik dus niet echt. Misschien over 1,5 jaar dan maar naar Simyo toe om te zien of KPN toch echt het beste netwerk heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 12-03-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Er zijn al vele sim only topics, en dit vaak ook per provider. Dus liever daar verder dan 1 topic waar alles op een grote hoop gegooid wordt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.