Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hansmans
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-02 07:21
Ik heb vandaag een Wolfgang AT-AS43D2 thuis gekregen, overgenomen van een Tweaker. Ik ben er zeer tevreden mee, maar ik heb een probleem met de kantelfunctie. Deze werkt namelijk alleen maar voor de camera functie. Dit geeft mij het idee dat het probleem niet aan de sensor kan liggen.

Ik heb de telefoon al teruggezet naar fabrieksinstellingen en toen dat niet werkte via een hard-reset android opnieuw geïnstalleerd. Mocht allebei niet baten. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Oh en natuurlijk heb ik de functie 'automatisch kantelen' ingeschakeld staan. ;)

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:39
Kan best zijn dat niet alles kantelbaar is standaard, maar daar zijn wel android apps voor om dat af te dwingen :) volgens mij als je zoekt op "ultimate roate control" heb je daar de juiste apps voor :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Hansmans
Maar in apps als de standaard browser en youtube werkt het ook niet.

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:29
Evt. kan je een launcher nemen waar dit makkelijk in te stellen is. Nova launcher bijv.

• Hansmans
Met zowel Ultimate Rotation Control als met de Nova launcher lukt het inderdaad om het scherm in een richting te dwingen. Automatisch rotatie afhankelijk van hoe ik de telefoon vasthoud werkt helaas ook niet met beide apps.

edit: Heb inmiddels een app gevonden waarmee het wel werkt: 'Rotation Lock Adaptive'

[ Voor 16% gewijzigd door Hansmans op 13-03-2013 19:50 ]