[SimCity] Regio 30 - Discovery Delta - plekken vrij

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geffe
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11-2024
Stad 1 tot 4 kan gaan werken aan een International Airport ivm de grote hoeveelheid olie die wij hebben? (2 steden met 3/3 Olie)? ik heb in Miami wel wat Erts nog zitten en een beetje kolen, maar dat doe ik liever niet ivm vervuiling. Ik heb zat olie in Coruscant voor het liggen. Lygun, jij hebt grote hoeveelheden kool en erts in de grond zou jij je daar op kunnen letten alsjeblieft?

[ Voor 62% gewijzigd door Geffe op 13-03-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
Mijn stad loopt nu een beetje vast. Verkeer begint een probleem te worden.

Ik heb stroom nodig. Mijn windfarm kan niet meer uitbreiden. Geef ik water, zorgen jullie voor stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-01 20:15
In stad Du Pils (12) wordt het toerisme en gokken.
In stad 3 zit als het goed is Kolen en erts, dus daar kan ik wel wat mee doen ja. Moet daar alleen nog beginnen met bouwen.

Kan je geld van je ene naar de andere stad sturen? Dat zou stad 2 lekker makkelijk opbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geffe
geld versturen is op dit moment nog bugged en zal dus waarschijnlijk niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniels1989
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-08 18:53
lukte me gister wel om geld naar mn andere stad en die van visboer te sturen. Maar kan alleen als ze aan dezelfde snelweg liggen.

Ook leuk, vanochtend nieuwe update en nu schijnen recycling centers niet goed meer te werken. Staat constant dat ze plastic/alloy/metal aant produceren zijn maar doen geen bal totdat de recycling trucks terug komen. En die kunnen amper nog wat kwijt omdat de storage daarvoor vol zit.

[ Voor 52% gewijzigd door daniels1989 op 13-03-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Die van mij ligt niet aan de zelfdd weg. Sterker, aan de andere kant van het water :)
Zal vanavond is kijken. Zou wel lekker zijn als je met zeg 200k kan starten i.p.v. 50k.

Het gaat bij mij niet echt snel, maar misschien moet ik de spelsnelhied max zetten. Ben er vanavond wel weer om verder te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniels1989
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-08 18:53
Lygun schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:36:
Die van mij ligt niet aan de zelfdd weg. Sterker, aan de andere kant van het water :)
Zal vanavond is kijken. Zou wel lekker zijn als je met zeg 200k kan starten i.p.v. 50k.

Het gaat bij mij niet echt snel, maar misschien moet ik de spelsnelhied max zetten. Ben er vanavond wel weer om verder te bouwen.
Cheetahspeed is trouwens nog steeds hetzelfde als Llamaspeed, hebben ze voor zover ik kan merken nog niet weer geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
Spits, ugh, die domme agents ook:
Afbeeldingslocatie: http://i77.photobucket.com/albums/j64/kippendrecht/Spark_2013-03-13_02-06-35_zps39ae2e92.png

En de medewerkers van de processor fabriek worden ziek, jawel, door de processor fabriek. Wat kan ik daar nou aan doen?
Afbeeldingslocatie: http://i77.photobucket.com/albums/j64/kippendrecht/Spark_2013-03-13_13-50-59_zpsa9d8ea5c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
Wat een kutspel, aardbeving heeft mijn electronics HQ ter waarde van 500.000 vernield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 15:36
Damn! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Ik ga denk ik opnieuw beginnen :)
Mijn stad is nu over de 80k inwoners, maar alles loopt vast. Er staan de hele dag files. Heb al bussen en trams rijden, maar dan nog niks anders dan file. Ik heb langs de hoofdweg/snelweg gebouwen staan en dat lijkt toch een probleem. Als er een auto bij een winkel stopt loopt het vast. Als er brand is en de brandweerwagen staat om te blussen stil op de snelweg loopt alles vast.
Het is daarom bijna dag en nacht file met als gevolg dat branden niet worden geblust, winkels zonder klanten, inwoners zonder geld, enz. enz.

Ik laat als het lukt de stad even doorlopen zodat ik 200k heb en dan breek ik alles af. Dan een nieuwe stad bouwen met een betere infrastructuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je je stad in 1x whipen met een buldozer? Dan spaar ik ook even money en begin ik opnieuw. Moeten zeggen dat de overige mensen niet heel erg actief zijn in mijn regio das wel een showstopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Heb 350k. Is een mooi bedrag om mee te starten.
Denk niet dat je alles in een keer kan slopen. Zoé wel handig zijn:)

Zondagavond ben ik er weer en ga ik bouwen. Heb al een idee om het verkeer beter onder controle te houden.
- geen gebouwen langs de snelweg
- huizen en winkels in de zelfde straat zodat ze lopend naar hun werk kunnen.
- toeristenzone apart stuk met eigen toegangsweg.
- veel ov
- strak evenwicht tussen inwoners en banen.

Ben benieuwd :)

Gr. Lygun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geffe
het is mij ook niet gelukt om een goede stad te bouwen, alhoewel ik gister een nieuwe stad weer was begonnen voor mezelf om te testen hoe er gereageerd wordt. maar krijg het nog steeds niet voor elkaar om het goed te laten lopen, ik mis de 'truc' zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we de mensen die inactief zijn ook kicken en mensen eventueel een 2e stad laten oprichten? Ik zit in een gebied waar 3 spelers 1x gespeeld hebben en loop nu dus tegen problemen aan met de ruimte/diensten en grote constructies en dergelijk...

Graag ff jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Geen idee of het kan, maar als het kan lijkt me dat geen probleem toch?

Ik moet ook nog aan mijn 2e stad beginnen, maar zal dat binnenkot wel ven doen.

Gr. Ly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
Ik heb ook een tijdje niet gespeeld. Maar iemand kan vast wel een half uurtje inloggen en even zijn diensten opzetten en delen. Mijn stad is helemaal naar de knoppen door die aardbeving en verkeersproblemen. 100K inwoners is lastig, zeker op het weinige land dat ik heb. (50% bebouwbaar, de rest is water)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 15:36
Ik sta mijn plaatsje af als iemand zin heeft...
Ben failliet en m'n stad zit vol criminaliteit en beroerde mensen. Helaas. Missie mislukt. Tijd voor een nieuwe stad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:22:
Kunnen we de mensen die inactief zijn ook kicken en mensen eventueel een 2e stad laten oprichten? Ik zit in een gebied waar 3 spelers 1x gespeeld hebben en loop nu dus tegen problemen aan met de ruimte/diensten en grote constructies en dergelijk...

Graag ff jullie reactie.
Ik zit bij jou in de regio (plek 8 Cotton Bends), mijn stad is 'af', staat als een idioot, raw ore, coal, alloys, processors en computers te exporteren. Qua ruimte is 95% bebouwd.
Pringelator heeft twee steden, waarvan 1 op 'processing' staat en de ander nog niet bebouwd is.
Dus mochten we nog wat willen binnen de vier steden, moeten we Pringelator even aankijken.
Great Work kiezen moet ook nog gebeuren.
Pagina: 1 2 Laatste