Online dienst voor webshop + licentie script

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158282

Topicstarter
LS,

Ik ben op zoek naar een site waar ik mijn web-shop kan heen verhuizen. Ik verkoop software, die nu op een eigen server staat. Ik wil graag naar een online web-shop dienst. Maar ik heb een belangrijke eis;

-Ik moet online dynamisch software licentie sleutels kunnen genereren, waarin gegevens van de kant in verwerkt zitten. Dit gebeurd nu met een PHP script, maar dat is te vertalen naar andere talen...

Verder een aantal wensen zoals; hosten downloads (niet groot), draaien op eigen url, paypal/cc betalingen.

Weet iemand zo'n service op het wereld wijde web? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 10:30

André

Analytics dude

Heb je deze allemaal al eens bekeken?
http://lmgtfy.com/?q=webwinkel

Voldeden deze niet aan de eisen?

[ Voor 20% gewijzigd door André op 12-03-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Feitelijk wil je dus een website ondersteuning voor PHP. Of wil je echt een pakket waarin je het webshop verhaal helemaal uitbesteed? En waarom zou een combi niet werken? Wat heb je zelf al gevonden?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heel grappig Andre, wijsneus...

Antwoord mijn vraag liever trol... Tipisch antwoord van iemand die de vraag half leest en al zijn oordeel klaar heeft. Het is lastig om zo iets te vinden. De truuk zit het in het draaien van een server site script...

Tuurlijk ben ik gaan googlen, ik gebruik nu ubercart, maar ik wil gewoon niet zelf een site onderhouden. Daar wil ik een service voor inhuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik wil liever niet zelf hoosten... Dan moet je weer aan de patch management ed... geen zin in...

Ik wil gewoon een eenvoudig winkeltje draaien, waar ik software licenties kan verkopen...

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 158282 op 12-03-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 158282 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:19:
Heel grappig Andre, wijsneus...

Antwoord mijn vraag liever trol... Tipisch antwoord van iemand die de vraag half leest en al zijn oordeel klaar heeft. Het is lastig om zo iets te vinden. De truuk zit het in het draaien van een server site script...

Tuurlijk ben ik gaan googlen, ik gebruik nu ubercart, maar ik wil gewoon niet zelf een site onderhouden. Daar wil ik een service voor inhuren...
Sorry, maar dit soort antwoorden lok jij zelf uit door niks te zeggen over wat je zelf zoal gedaan hebt om je probleem op te lossen. Als je nu dan ook nog gaat schelden op mensen die de moeite nemen om je een duwtje in de juiste richting te geven dan heeft dit topic helemaal geen zin meer.

Open gerust een nieuw topic, maar neem dan in elk geval de moeite om je te houden aan De Quickstart (en Waar hoort mijn topic? en Devschuur® Beleid - Scriptrequests while you're at it...).

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.