LG NAS Re-initialize gedaan, alles weg

Pagina: 1
Acties:

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06-2025
Even kort mijn situatie. Heb per ongeluk mijn NAS re-initialized, waardoor alles er af is nu. Er stond een hele zooi filmpjes op. Nu heb ik het geprobeerd met GetDataBack en EasyRecovery, maar op de NAS niets meer te vinden.

Op de SD Kaartjes stond nog wel het een en ander (helaas wertk niet alles) en sommige filmpjes zijn 2 filmpjes door elkaar heen (eerst bv in het bos en dan opeens thuis en dan weer in het bos ). weet iemand misschien of ik dit nog kan repareren OF hoe ik mijn NAS toch nog kan recoveren?

alvast bedankt! en ja, ik weet het, niet erg slim!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:00

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Kun (en wil) je je NAS openmaken? Dan zou ik beginnen met de harde schijf uit het NAS halen, op PC aansluiten, volledig image er van maken zodat je in ieder geval de huidige situatie bewaard hebt en dan, daarna, eens kijken welk filesystem er überhaupt op die schijf staat.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

• NeP2013
Ik kan de NAS ook verbinden met USB mode, is dat hetzelfde idee?

• NeP2013
Ok, ik ben er achter dat via USB wat anders is. Helaas. Ik zal dus als enige optie hebben de NAS te openen en hem in een andere pc te hangen. via het network kan het niet zeker?

• -Venom-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-01 21:22
Nee je enige optie zal zijn de schijf in een pc te monteren en dan maar hopen dat je er iets af kunt halen...
Vandaar ook backup's zeker met dingen die je niet kwijt wil (en raid is geen backup!)