Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Help help help

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik had me fans los hangen in me pc ik moes net me pc bewegen toen viel er eentje uit de kabeltjes schoten los en ik zag een klein vonkje nu doet me pc niks meer wat moet ik doen 8)7 :O 7(8)7

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:49
Slapen want het is al laat. :/

Maar heeft ie kortsluiting gemaakt dan?

Verwijderd

Schakel de voeding eens uit doormiddel van de aan/uitknop aan de achterkant, daarna enkele malen de aa/uitknop op de kast indrukken. Vervolgens zet je de voeding weer aan en druk je op de aan/uitknop op de kast.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 04:53:
Schakel de voeding eens uit doormiddel van de aan/uitknop aan de achterkant, daarna enkele malen de aa/uitknop op de kast indrukken. Vervolgens zet je de voeding weer aan en druk je op de aan/uitknop op de kast.
Geprobeert hij deed het 1 keer fans gingen aan maar nu doet hij niks meer

Verwijderd

Topicstarter
marcel87 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 04:53:
Slapen want het is al laat. :/

Maar heeft ie kortsluiting gemaakt dan?
Ja zag een vonkje dus denk het wel

Verwijderd

Haal de 20/24 pins en de 4/8 pins voedingkabels van het mobo. Verbind de groene pin met een willekeurige zwarte pin, dit kan bv. met een paperclip. Mocht de voeding dan aangaan en ook aanblijven, dan is de kans groot dat er niets mis is met de voeding. Sluit vervolgens de kabels weer aan op het mobo, maar haal andere apparatuur (hd's, dvdbrander etc) van de stroomkabels en probeer het systeem te starten. Mocht het dan toch niet werken, dan zou je het mobo uit de kast moeten halen en testen op een stuk karton of houten plank.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ja zo ging dat toen en toen ik zo helemaal met die muis naar die knop en toen was het topic op slot :s :s 8)7

Zonder grappen dan maar: in deze vorm blijkt je bericht van geen eigen inzet en is de situatie geheel onduidelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Bolletje op 12-03-2013 12:10 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.