Morphs schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:04:
Heb ook een bevestiging ontvangen van bol.com dat hij verstuurd is. Persoonlijk ben ik wel overtuigd van digitale downloads (ook voor het mileu), maar in dit geval was het specifiek om de betakay die je bij een preorder kreeg. Ik kan in ieder geval vast de client downloaden.
En mede door de beta vind ik het nu niet zo erg om even te moeten wachten. Ik weet vrijwel precies wat me te wachten staat met multiplayer, en de campaign die wacht wel op me

Misschien is het dit keer anders, maar bij Wings of Liberty kon je met de beta client NIET het uiteindelijke spel spelen, moest je die zelfs vrij grondig verwijderen om WoL te kunnen spelen...
Zelf heb ik gisteravond de stream wat zitten bekijken, hulde aan Grubby! Hoewel ik hier en daar wat mensen zie zeuren dat er weinig veranderd is heb ik juist het idee dat de hele game er een stuk interessanter op is geworden. Als Protoss had ik altijd het idee dat je early game niet veel opties had voor offensief tenzij je een 'all in' achtige tactiek toepaste, met de mothership core is dat een heel ander verhaal. Zerg en Terran hebben daar nooit veel problemen mee gehad, marines blijven early en midgame gewoon erg sterk en voor zerg zijn timing pushes met roaches naar mijn idee altijd sterk geweest...maar misschien is mijn perspectief wel vertekend
In de lategame lossen de vipers en die swarm hosts volgens mij precies de problemen op die zerg had, dat je gewoon gestomped werd door collossi met range tegen een protoss, met vipers trek je ze gewoon een voor een uit de protoss bal...
Ik heb wel het idee dat HotS flink harder op micro gefocussed is, als ik de matches van de Franse launch event als voorbeeld neem is de micro eigenlijk de grote reden dat Grubby heeft gewonnen, hij heeft nu eenmaal zieke micro skills. Ik kan me zo snel geen enkele nieuwe unit bedenken die niet micro intensief is bij Zerg en Toss, de Terran units kan ik me niet direct voor de geest halen...maar dat alles is in deze topic misschien niet helemaal op zijn plaats