Wanneer precies de release?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
"12 maart" wordt aangekondigd. Maar waar ter wereld moet het 12 maart zijn? Vast niet hier in Nederland... (dan zou hij nu 36 minuten gereleased zijn). Ik heb bij bol.com gepreordered en ben wel benieuwd of hij morgen overdag wordt toegestuurd, bezorgd, of dat dat allemaal een dag later gebeurt omdat het in de US de 12e moet zijn.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Je zou nu al moeten kunnen inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:33

Rannasha

Does not compute.

Mijn Bol.com bestelling is gisteravond verstuurd, dus zou vandaag binnen moeten komen. Maar HotS is al beschikbaar op de EU servers vanaf 00:00 Nederlandse tijd, dus mensen die hun bestelling eerder hebben gekregen, of die de digitale versie hebben besteld, kunnen al spelen.

De US servers voor HotS gaan om 09:00 Nederlandse tijd (00:00 PST) open, dus over 15 minuten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Heb ook een bevestiging ontvangen van bol.com dat hij verstuurd is. Persoonlijk ben ik wel overtuigd van digitale downloads (ook voor het mileu), maar in dit geval was het specifiek om de betakay die je bij een preorder kreeg. Ik kan in ieder geval vast de client downloaden.

En mede door de beta vind ik het nu niet zo erg om even te moeten wachten. Ik weet vrijwel precies wat me te wachten staat met multiplayer, en de campaign die wacht wel op me :)

[ Voor 5% gewijzigd door Morphs op 12-03-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:33

Rannasha

Does not compute.

Morphs schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:04:
Heb ook een bevestiging ontvangen van bol.com dat hij verstuurd is. Persoonlijk ben ik wel overtuigd van digitale downloads (ook voor het mileu), maar in dit geval was het specifiek om de betakay die je bij een preorder kreeg. Ik kan in ieder geval vast de client downloaden.

En mede door de beta vind ik het nu niet zo erg om even te moeten wachten. Ik weet vrijwel precies wat me te wachten staat met multiplayer, en de campaign die wacht wel op me :)
Ik wou de Collector's Edition hebben (want heb die van WoL ook, dus moet het trio nu compleet hebben :P), anders was ik wel voor de digitale versie gegaan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Ahja, daar zitten wel leuke goodies bij. Wat krijg je ingame, een ultralisk skin toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 01:02
Tip voor de mensen die de normale versie willen. Bij dixons is hij 28,99. Bij blizzard 40 euro. Dat jullie het weten.
Heb voor minder geld ook een mooi doosje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Rannasha schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:11:
[...]

Ik wou de Collector's Edition hebben (want heb die van WoL ook, dus moet het trio nu compleet hebben :P), anders was ik wel voor de digitale versie gegaan.
Ben ook voor de Collector;s Edition gegaan, heb vannacht mailtje gekregen van bol dat hij overgedragen was aan de bezorgdienst maar als ik de postNL link volg wordt hij pas donderdag bezorgd :'(

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cieron
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-05-2023
daanteb schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:26:
[...]

Ben ook voor de Collector;s Edition gegaan, heb vannacht mailtje gekregen van bol dat hij overgedragen was aan de bezorgdienst maar als ik de postNL link volg wordt hij pas donderdag bezorgd :'(
Ditzelfde heb ik ook met mijn track & trace. Mijn broertje heeft mailtje vanacht gehad en zojuist zijn pakket binnen gekregen.

Ik bol.com bellen en bij hun is het pakket weg en moet bij PostNL liggen
Ik PostNL bellen en die zeggen dat ze het pakket nog niet hebben ontvangen van bol.com
Ik bol.com bellen en zeggen ze dat ik moet wachten tot vrijdag en als ik het pakket dan nog niet heb dan moet ik bellen.

Reken maar dat ik morgen weer bel als de status niet verandert en ze zeggen altijd voor 22:30 besteld is morgen in huis. Dit is ruim voor die tijd besteld en zoals het er nu uit ziet niet vandaag in huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Zojuist mijn CE bij Dixons opgehaald, was maar 59,99 - airmiles is 53,99 :P
Volgens mij is ie nergens zo goedkoop als bij Dixons atm en hij is nog op voorraad ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
Morphs schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:04:

Misschien is het dit keer anders, maar bij Wings of Liberty kon je met de beta client NIET het uiteindelijke spel spelen, moest je die zelfs vrij grondig verwijderen om WoL te kunnen spelen...

Zelf heb ik gisteravond de stream wat zitten bekijken, hulde aan Grubby! Hoewel ik hier en daar wat mensen zie zeuren dat er weinig veranderd is heb ik juist het idee dat de hele game er een stuk interessanter op is geworden. Als Protoss had ik altijd het idee dat je early game niet veel opties had voor offensief tenzij je een 'all in' achtige tactiek toepaste, met de mothership core is dat een heel ander verhaal. Zerg en Terran hebben daar nooit veel problemen mee gehad, marines blijven early en midgame gewoon erg sterk en voor zerg zijn timing pushes met roaches naar mijn idee altijd sterk geweest...maar misschien is mijn perspectief wel vertekend :P

In de lategame lossen de vipers en die swarm hosts volgens mij precies de problemen op die zerg had, dat je gewoon gestomped werd door collossi met range tegen een protoss, met vipers trek je ze gewoon een voor een uit de protoss bal...

Ik heb wel het idee dat HotS flink harder op micro gefocussed is, als ik de matches van de Franse launch event als voorbeeld neem is de micro eigenlijk de grote reden dat Grubby heeft gewonnen, hij heeft nu eenmaal zieke micro skills. Ik kan me zo snel geen enkele nieuwe unit bedenken die niet micro intensief is bij Zerg en Toss, de Terran units kan ik me niet direct voor de geest halen...maar dat alles is in deze topic misschien niet helemaal op zijn plaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MosquTo
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 17:01
Cieron schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:58:
[...]

Ditzelfde heb ik ook met mijn track & trace. Mijn broertje heeft mailtje vanacht gehad en zojuist zijn pakket binnen gekregen.

Ik bol.com bellen en bij hun is het pakket weg en moet bij PostNL liggen
Ik PostNL bellen en die zeggen dat ze het pakket nog niet hebben ontvangen van bol.com
Ik bol.com bellen en zeggen ze dat ik moet wachten tot vrijdag en als ik het pakket dan nog niet heb dan moet ik bellen.

Reken maar dat ik morgen weer bel als de status niet verandert en ze zeggen altijd voor 22:30 besteld is morgen in huis. Dit is ruim voor die tijd besteld en zoals het er nu uit ziet niet vandaag in huis...
Dit heb ik momenteel ook. Er staat dat bij Track & Trace dat ze pakketje nog moeten ontvangen. Tevens heeft een vriend van mij zijn spel al binnen gekregen. Maar ik heb mijn Collectors edtions nog geen eens binnen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
Mijn CE is net bezorgd! Besteld bij bol.com. Toch nog een dag eerder dan de Track & Trace aangaf.

Wel een dag later dan de release datum :X

[ Voor 19% gewijzigd door daanteb op 13-03-2013 13:30 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cieron
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-05-2023
MosquTo schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:42:
[...]

Dit heb ik momenteel ook. Er staat dat bij Track & Trace dat ze pakketje nog moeten ontvangen. Tevens heeft een vriend van mij zijn spel al binnen gekregen. Maar ik heb mijn Collectors edtions nog geen eens binnen :( :(
Vanmorgen om 09:01 mijn CE binnen gekregen van Bol.com volgens PostNL

Het is erg vreemd gegaan bij PostNL deze keer en ga ook zeker bij zowel bol.com als postNL een klacht indienen.

Vanmorgen om 09:30 nog gekeken en stond de levering op donderdag tussen 09:30 en 13:30.
Ga ik bij PostNL kijken om 10:45 en stond de levering gepland tussen 09:30 en 10:30. Dat is vreemd dan zou die al bezorgd moeten zijn.
Kom ik thuis om 11:30 en ligt me pakketje klaar, opgevangen door de buren. Ze wisten niet precies hoe laat bezorger was geweest maar dachten rond 09:00.
PostNL maakt er een enorm zooitje van. Meest vreemde vindt ik nog dat al die tijd totdat de levering op geleverd werd gezet bij PostNL dat er stond "Levering wordt voorbereid door de verzender"...

Uiteindelijk dus toch binnen, maar een dag later dan de release.
Nu druk aan het werk en komende dagen maar ff hardcore gamen!
Pagina: 1