Ik heb sinds een paar dagen dat ik geen geluid meer krijg via mijn Onkyo receiver
Aangesloten apparaten (mediaplayer, bd-player, 360) werken allen nog via de hdmi throughput maar geluid heb ik nergens meer.
FM-tuner geeft geen geluid.
Internetradio doet helemaal niks meer, blijft op initialiseren hangen.
Vreemde hierbij is ook dat ik in de setup geen netwerkinstellingen (meer) kan veranderen, deze optie is nu onverlicht.
Alle opties, menu's en manual doorlopen maar ik vind geen aanwijzing dat er iest niet zou kloppen.
Zone 2 staat uitgeschakeld.
I'm lost
Iemand een idee waar ik dit moet gaan zoeken?
Ik ga ervanuit dat ik 2 jaar garantie heb op deze receiver en daar valt hij nog net in dus mocht dit een defect zijn ben ik nog net op tijd.
Elke vorm van informatie/hulp wordt op prijs gesteld.
TIA
Aangesloten apparaten (mediaplayer, bd-player, 360) werken allen nog via de hdmi throughput maar geluid heb ik nergens meer.
FM-tuner geeft geen geluid.
Internetradio doet helemaal niks meer, blijft op initialiseren hangen.
Vreemde hierbij is ook dat ik in de setup geen netwerkinstellingen (meer) kan veranderen, deze optie is nu onverlicht.
Alle opties, menu's en manual doorlopen maar ik vind geen aanwijzing dat er iest niet zou kloppen.
Zone 2 staat uitgeschakeld.
I'm lost
Iemand een idee waar ik dit moet gaan zoeken?
Ik ga ervanuit dat ik 2 jaar garantie heb op deze receiver en daar valt hij nog net in dus mocht dit een defect zijn ben ik nog net op tijd.
Elke vorm van informatie/hulp wordt op prijs gesteld.
TIA