Eigen website doet het alleen bij mij niet?

Pagina: 1
Acties:

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:15
Goedendag,
Een bizar probleem. Al enkele jaren hou ik een website bij die ik zelf heb gemaakt voor een kerkgemeente. Sinds vorige week kom ik met geen mogelijkheid op de website via mijn Wifi thuis. Met 3G of via iemand anders internet kom ik probleemloos erop.
Alle overige websites doen thuis bij mij gewoon goed!
Ook via FTP kom ik er niet op. Hij heeft geen melding. Alleen dat hij aan het verbinden is met de ip.

Het gekke is dat ik nog een prive website heb met bijna dezelfde ip, alleen de laatste 2 getallen zijn anders. Hier kom ik wel gewoon op, zowel website als FTP.

Waar kan dit aan liggen? Het zou iets moeten zijn tussen de router....is de website geblokkeerd door de router (experia ding van KPN)? Dit moet dan uit het niets zijn gebeurd, want ik heb namelijk nog nooit dit probleem gehad.

Mvg,
Kx22

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-11 23:42
Wellicht is je IP blacklisted bij de website vanwege veelvoudig verbinding maken met de site.
Even contact opnemen met je hostingmaatschappij en het zou opgelost moeten zijn.

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:09

Felyrion

goodgoan!

Als je hem niet zelf host kan het zijn dat je op de één of andere manier geblokkeerd bent. Dat zou ik eerst eens checken (bij je host).

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
heb je je hosts-file op je eigen pc ook al gecontroleerd?

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:15
Oh zo, opgelost! Inderdaad eens 3 verkeerde pogingen tot ftp verbinding waardoor ik geblokkeerd werd. Sta nu iig op de lijst van de ip's die niet geblokkeerd kan worden!

Erg bedankt!