• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:12

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Heb hier een Asus P5K SE als game PC. Deze komt in een Commodore Gaming kast. Bij dit moederbord kan ik het POST plaatje aanpassen d.m.v. MyLogo2 van Asus. Dit werkt ook prima, alleen blijft er altijd het intel logo zichtbaar.

Hier een test met een voorlopig C= logo.

Afbeeldingslocatie: http://www.a1k.org/forum/attachment.php?attachmentid=65125

Ik wil dus eigenlijk het Intel weg hebben zodat alleen maar het plaatje in kwestie getoond wordt. Kan via google en op de asus site hier niets over vinden. Ook in het bios kan ik niets vinden.

Iemand enig idee of het mogelijk is? En zo ja hoe?

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Op mijn asus p8p67 kan ik gewoon elk willekeurig plaatje als full-screen post plaatje gebruiken (waardoor logo''s dus wegvallen.
Wellicht is het bij oude moederborden gewoon niet mogelijk?

Verwijderd

Hiervoor heeft Asus een simpel software tooltje, ook voor jouw bord werkt dit want dat kan al een tijdje. Even zoeken dus op de mobo cd of asus.support site....of Google :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2013 15:21 ]

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Zoeken naar wat is dan de vraag. Zoals gezegt heb ik niets kunnen vinden. Zal wel de verkeerde zoekopdracht gegeven hebben (heb ik vaker last van).

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Dan heb je waarschijnlijk mij eerste post niet goed gelezen, want dat heb ik gedaan, maar er blijft altijd het Intel logo rechts onderin zichtbaar. De vraag is hoe krijg ik dat weg (zie plaatje TS)

Pagina: 1