Errors in Google Chrome

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Topicstarter
Beste,

Ik zit met het volgende probleem. Sinds vandaag geeft Chrome steeds dezelfde error op verschillende pagina's. Het betreft deze error;

Deze webpagina is niet beschikbaar
De webpagina op https://www.google.nl/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Fout 103 (net::ERR_CONNECTION_ABORTED): Onbekende fout

Wat heb ik gedaan om te kijken wat het probleem op te lossen?

- Chrome opnieuw geinstalleerd
- Kaspersky volledige scan
- Malware Antibytes volledige scan

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn of wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:21

Fiber

Beaches are for storming.

Doet hij het met een andere browser wel?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja met Firefox geen problemen maar ik las dat het probleem zich ook op andere browsers voordeed bij andere mensen dus het ligt niet specifiek aan Chrome denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-03 20:32

LnC

The offending line...

Hier staat misschien een oplossing voor jou. Er wordt hier gesproken over extensies die hier roet in het eten gooien. (Zogenoemde Private VPN's).
Hopelijk heb je er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Begin is met je netwerkt te controleren meestal is het een verbindings probleem i.c.m. met traagheid of onderbrekingen. Gebruik een nieuwe kabel update alle netwerk componenten etc., beveilig je WiFi beter of schakel het in zijn geheel uit (als test). Je kan je modem updaten door hem 2 minuten uit te schakelen en voor routers zijn er firmware updates op de site van de leverancier te vinden (handleiding helpt je met de hoe en wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 91626 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:29:
Begin is met je netwerkt te controleren meestal is het een verbindings probleem i.c.m. met traagheid of onderbrekingen. Gebruik een nieuwe kabel update alle netwerk componenten etc., beveilig je WiFi beter of schakel het in zijn geheel uit (als test). Je kan je modem updaten door hem 2 minuten uit te schakelen en voor routers zijn er firmware updates op de site van de leverancier te vinden (handleiding helpt je met de hoe en wat).
Het is een software probleem, zeker geen internet iets ofzo. Ik ''denk'' dat er iets van spyware vanochtend is binnengevallen wat inmiddels is verwijdert maar wel zijn sporen heeft achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik denk zet Kaspersky heel even uit, alles werkt weer :S Denk dat er iets zit in de Kaspersky ofzo geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
>> CSA

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1