Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kookboy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:56
Beste Tweakers,

Ik heb een twee weken geleden een certificaat gehaald voor server 2012 (70-410). Kan het kloppen dat je hier tegenwoordig geen deelcertificaten meer van kan downloaden. Kan iemand dit bevestigen. Kan het zijn dat deze pas naar voren komt als ze alle drie hebt (70-410,70-411, 70-412). Ik heb nog een ervaring hiermee omdat ik server 2008 niet gedaan heb maar kan iemand dit mij vertellen.
Ik kan er namelijk niets over vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

https://www.certification...m/TranscriptDownload.aspx bedoel jij daar? want daar staat bij mij gewoon elk certificaatnummer genoemd...

En hier kan je downloaden:

https://www.mcpdigitalcer...anager.aspx?wa=wsignin1.0

[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9 lijkt mij een betere topic voor deze vragen...

[ Voor 48% gewijzigd door Oid op 11-03-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kookboy
Nee ik zie bij download or purchase a certificate niet de 70-410 staan die ik net gehaald heb (twee weken geleden) Windows 7 MCSA bestaat ook uit twee certificaten en daar heb ik er 1 van, maar daar heb ik wel een apart certificaat van kunnen downloaden.

Ik zie hem dus wel in mijn MCP overzicht maar niet in die certificaat generator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb daarnet even bij mezelf gekeken en zie inderdaad hetzelfde.

Heel lang geleden heb ik het Microsoft Certified Application Developer (MCAD) certificaat behaald en daar kan ik ook niet de afzonderlijke certificaten van downloaden (het waren er 3). Ze staan dus wel in het transcript, maar zijn niet downloadbaar.

Nu heb ik dit soort dingen sowieso netjes bewaard en ingescand, maar online zie ik ze niet terug.. ik neem even aan dat je ze nog steeds via de post toegestuurd krijgt?

Binnenkort wil ik examens doen voor SQL Server 2012 en daarvoor MCSA worden.. dus ben benieuwd :)

[ Voor 25% gewijzigd door Lethalis op 11-03-2013 16:52 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 15:55
70-410 geld alleen als credit voor de MCSA 2012.

Je moet 70-411 en 70-412 dus ook nog halen voordat je een certificaat kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kookboy
Blijft het wel vreemd vinden dat je ook al is het windows 7 een deelcertificaat is (een credit voor MSCA Windows 7) dat je daar wel een cetrificaat van kan downloaden. Maar dat zal wel Microsoft zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
kookboy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:14:
Blijft het wel vreemd vinden dat je ook al is het windows 7 een deelcertificaat is (een credit voor MSCA Windows 7) dat je daar wel een cetrificaat van kan downloaden. Maar dat zal wel Microsoft zijn.
Dit is een erfenis uit het verleden lijkt mij. Voorheen was het Windows 7 examen een op zich zelf staand MCTS examen. Toen kon je het ook apart downloaden. Hoewel de MCITP's voor Windows 7 nu een MCSA zijn geworden hebben ze dat niet veranderd.
Pagina: 1