Ik heb gisteren mijn macbook geformatteerd. Nu wou ik mijn foto's van mijn iphone terug zetten op mijn macbook via het programma iphoto. Ik heb dus mijn iphone aangesloten aan mijn macbook en het programma iphoto geopend en er komen geen foto's te staan dus kan ik ook niet importeer alles aanklikken. Nu had ik voor te proberen een nieuwe foto getrokken met mijn iphone en die foto kwam er dus wel op te staan. Juist hetzelfde met het programma fotolader. Wie weet wat ik hier aan doen?
Via Finder je iPhone benaderen en je foto's handmatig naar iPhoto slepen.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Maar normaal gezien zou je ze de foto's toch ook zo kunnen importeren. Zo deed ik da vroeger toch voor dat deze macbook was geformatteerd.
Waarschijnlijk heeft je iPhone onthouden dat deze foto's al geïmporteerd zijn.
Als ik naar finder ga zie ik alleen die foto die ik straks heb getrokken met de iphone voor te proberen
Kan je dat niet doen via fotolader?
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Heb je de foto's niet in je Fotostream staan? Dan klopt het dat je ze op het toestel niet ziet via Finder.
[ Voor 5% gewijzigd door BillSpaarbank op 11-03-2013 15:04 ]
Staan die foto's in mappen of Events?

Met mappen bedoel ik het tweede pijltje die nu naar niks wijst.
Dus eigenlijk alles behalve de Camera Roll.
Mocht dat nou zo zijn, dan kan je die foto's niet importeren. Dan zal je met een Dropbox of andere app moeten werken waarbij je je foto's kunt uploaden.

Met mappen bedoel ik het tweede pijltje die nu naar niks wijst.
Dus eigenlijk alles behalve de Camera Roll.
Mocht dat nou zo zijn, dan kan je die foto's niet importeren. Dan zal je met een Dropbox of andere app moeten werken waarbij je je foto's kunt uploaden.
Je kan het appje photosync proberen. Dit heb ik ook een keer gebruikt toen mijn pc kapot was. Werkt niet heel snel maar na twee uur was alles naar de pc verplaatst.
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
Ik denk dat et nu goed bezig is. Alvast bedankt hiervoor. Ik laat hier straks weten als het gelukt is.
Tip voor de volgende keer: als je iets aan je posts wilt toevoegen, gebruik dan de "Wijzig" knop. Op die manier wordt het topic niet iedere keer omhoog geschopt
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Sorry dat ik nog eens iets wil vragen. Hoe kan ik nu mijn foto's verwijderen uit mijn fotobibliotheek en gebeurtenissen wissen op mijn iphone?
Dat is toch echt op het web te vinden hoor...
Maar vooruit, je kan je iPhone aan je Mac/PC hangen en syncen met iTunes om al je foto's van je iPhone te verwijderen.
Maar vooruit, je kan je iPhone aan je Mac/PC hangen en syncen met iTunes om al je foto's van je iPhone te verwijderen.
Ja ma ik wil ze op mijn iPhone verwijderen.bij wijzig staat er nergens verwijder of een vuilnisbakje.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 494309 op 11-03-2013 21:27 ]
Na aanklikken van wijzigen, tik je op de foto's die weg mogen (komt een vinkje bij). Dan komt er vanzelf een optie als het goed is.Anoniem: 494309 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:25:
Ja ma ik wil ze op mijn iPhone verwijderen.bij wijzig staat er nergens verwijder of een vuilnisbakje.
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Dat werkt niet bij gesynchroniseerde foto's (evenementen of mappen). Vandaar de sync met iTunes.
Kan ik ze dan nooit meer verwijderen op mijn iphone want als ik ze sync met itunes staan ze nie op mijn itunes
Voor iOS 6+, ga naar Instellingen > Algemeen > Gebruik > Fotos & Camera (onder Opslag, misschien even op Alle apps weergeven drukken), en swipe met je vinger over de 3 dingen (Camerarol, Fotobilbiotheek, etc) en druk verwijderen.
[ Voor 37% gewijzigd door ThomasG op 11-03-2013 22:34 . Reden: Engels -> Nederlands ]
Ik heb het zoveel mogelijk vertaald. En dit doe je op de iPhone zelf, niet in iTunes.
Pagina: 1