Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Mejor así
[ Voor 15% gewijzigd door LiquidT_NL op 11-03-2013 13:22 ]
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Verwijderd
Verwijderd
Is de muziek niks, dan andersom of de muziek helemaal uit.
Op CSS, bij bijvoorbeeld surf wil ik mijn eigen muziek wel eens aanzetten. Of bij games die ik al eerder uit heb gespeeld, en voor de 2e keer door het spel ga lopen / rennen etc, dan wil ik mijn eigen muziek ook wel aanzetten, en dan vaak zodat je de ingame geluiden bijna niet meer hoort.
Zucht...
[ Voor 22% gewijzigd door srvdp op 11-03-2013 13:29 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
In bijvoorbeeld Far Cry3 wilde ik best de muziek aanhebben, maar iedere keer die herrie als ik even op de kaart keek heeft me toch doen besluiten om de muziek uit te zetten. In Forza 3 heb ik de muziek ook uit, het is dan wel een racegame, maar die muziek is veel te druk en afleidend om lekker mee te racen.
In games als Morrowind/Oblivion/Skyrim en Painkiller draagt de muziek juist heel goed bij aan de sfeer, dus blijft ie lekker aan.
Verder is het afhankelijk van of ik het iets toe vind voegen (blijft aan), het niet opvalt (blijft aan), of het me stoort (gaat uit)
Kalm aan! En rap een beetje!
Forza is zonder muziek bijvoorbeeld. Zoals hierboven staat het bij een Skyrim wel aan. Maar niet te hard.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Een game zoals FlatOut 2 heeft geweldige muziek voor het genre [en ik heb zo Megadeth leren kennen], Burnout 3 idem dito. Maar bij Dirt wilt ik weer alleen de motor en omgevingsgeluiden horen.
De latin van Tropico 4 is ook leuk, maar na 4 uur achter elkaar spelen komt het mijn neus uit, en zet ik de muziek van het spel uit en gaat wat anders op.
Maar de muziek van WoT is afschuwlijk, daar wil ik lekkere heavy metal hebben, dus, muziek daar uit, en via musicbee muziek draaien. En bij H.A.W.X gaat de muziek weer uit.
En echte rondrij-spellen zoals TDU en Eurotrucksimulator zijn alleen te overleven met eigen muziek.
People as things, that’s where it starts.
Meestal echter geen eigen muziek omdat ik muziek niet echt interessant vind.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Bijv BF3 en CoD probeer ik veel op gehoor te spelen, wat een aardig tactisch voordeel geeft, dan wil je überhaupt geen muziek erbij hebben.
GTA (Welke versie dan ook): Geweldige muziek, en heel veel afwisseling. Dan blijft de ingame muziek lang aanstaan. Na een zeer lange ingame tijd komt dezelfde muziek wel erg vaak langs, en dan pak ik mijn eigen muziek erbij. Maar kan de originele game muziek nog steeds prima waarderen.
SimCity speel ik direct vanaf de release al met de ingame muziek uit, en eigen muziek aan. Volgens mij was de ingame muziek vrij eentonig hersendodend
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen