Hallo,
ik ben van plan binnekort een nieuwe laptop te kopen, aangezien ik niet al te veel verstand heb van laptops/computers wil ik graag jullie advies vragen. Ik wil er graag wat games op kunnen spelen, normaal op kunnen multi tasken.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Games (LoL, WoW, Rose bijv.), Skype, Internet, Word, Steam etc.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Max. 700 euro (kleine speling)
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Asus, Acer of Toshiba hebben mijn voorkeur omdat ik hier goede ervaringen mee heb, aan andere merken wil ik niet beginnen, slechte ervaringen mee, vind ik te zakelijk etc.
Alle eisen op een rijtje:
# Asus, Acer of Toshiba
#15.6 inch
# i5 of i7
# Standaard beeldkwaliteit
# 2 GB Video kaart
# 640/750 GB
# 6/8 GB
# Rond de 700 euro
Ik snap dat het misschien onmogelijk is op de laptop te vinden die hier overal aan voldoet, en het beste van het beste hierop heeft maar ik wil wel in deze richting gaan. Ik hoop dat jullie mij nog een beetje bij kunnen adviseren en dan hoop ik toch eind deze week mijn laptop te kunnen bestellen
Mvg
ik ben van plan binnekort een nieuwe laptop te kopen, aangezien ik niet al te veel verstand heb van laptops/computers wil ik graag jullie advies vragen. Ik wil er graag wat games op kunnen spelen, normaal op kunnen multi tasken.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Games (LoL, WoW, Rose bijv.), Skype, Internet, Word, Steam etc.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Max. 700 euro (kleine speling)
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Asus, Acer of Toshiba hebben mijn voorkeur omdat ik hier goede ervaringen mee heb, aan andere merken wil ik niet beginnen, slechte ervaringen mee, vind ik te zakelijk etc.
Alle eisen op een rijtje:
# Asus, Acer of Toshiba
#15.6 inch
# i5 of i7
# Standaard beeldkwaliteit
# 2 GB Video kaart
# 640/750 GB
# 6/8 GB
# Rond de 700 euro
Ik snap dat het misschien onmogelijk is op de laptop te vinden die hier overal aan voldoet, en het beste van het beste hierop heeft maar ik wil wel in deze richting gaan. Ik hoop dat jullie mij nog een beetje bij kunnen adviseren en dan hoop ik toch eind deze week mijn laptop te kunnen bestellen
Mvg