Hallo mensen, ik wil een processor kopen voor mijn systeem om onder andere crysis 3, dead space 3 en andere high end games te kunnen draaien op ultra settings. En daarnaast wil ik ook video bewerking op relatieve snelheid kunnen toepassen, met de programma's cynema 4d en Adobe after effects cs4. Ik heb ongeveer €200 euro ter budget. Ik heb nu een radeon hd 7850 sapphire 2gb videokaart, 8 gb werkgeheugen en een ASRock 880GM-LE FX moederbord.
Nou zat ik te twijfelen tussen de AMD FX-8350 en de Intel Xeon E3-1230 V2. Alleen zag ik op forums dat de intel beide dingen kan( video en games ) en dat de AMD minder goed is in bewerking, maar beter is in games, is dit waar? Zo ja, wat zou beter zijn?, of is de AMD helemaal niet zo slecht in video bewerking?
Nou zat ik te twijfelen tussen de AMD FX-8350 en de Intel Xeon E3-1230 V2. Alleen zag ik op forums dat de intel beide dingen kan( video en games ) en dat de AMD minder goed is in bewerking, maar beter is in games, is dit waar? Zo ja, wat zou beter zijn?, of is de AMD helemaal niet zo slecht in video bewerking?