B voor je bulldozer; Ctrl+klik op een weg, zodat je die in z'n geheel sloopt.Boagriuz schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:00:
Hoe delete ik mijn hele stad in één keer het makkelijkst?
Ik ga mijn 2de regio vrijgeven, is er iemand die erin interesse heeft? (Burghausen Hills)
Ik zou hem graag willen overnemen als mensen dat niet erg vinden. Zit momenteel op tosca falls oid, maar die wegaansluiting de stad in is erg vervelend en de enige manier om mensen binnen te krijgen... Veerpont doet het niet daar.BinaryRun schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:40:
Ik ga mijn 2de regio vrijgeven, is er iemand die erin interesse heeft? (Burghausen Hills)
Kan hem vanavond claimen rond 19.00.
Dat is prima. Voeg mij even toe aan origin. Zodra je dan vanavond tijd hebt om hem te claimen, moet je mij maar een message geven waarna ik hem vrijgeef voor je. Mijn origin ID is hetzelfde als mijn twk.rs username.
Ik heb gisteren volgensmij de stad van fleximex geclaimt...die is blijkbaar ook al weg. Als iemand anders die wel hebben be my guest Heb er niks mee gedaan nog verder
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ik heb deze regio verlaten dus er is als het goed is nu één plek vrij.
Ik blijf wel gewoon, alleen ik had 2 slots en straks nog maar 1FireFoz schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:25:
Ik heb gisteren volgensmij de stad van fleximex geclaimt...die is blijkbaar ook al weg. Als iemand anders die wel hebben be my guest Heb er niks mee gedaan nog verder
Restart 
ff wachten tot de bomen hun werk hebben gedaan m.b.t. de ground polution
Heb weer e.a. geleerd en ga een heel andere indeling maken...dus alles maar ff platgegooid, heb toch geld genoeg 
ff wachten tot de bomen hun werk hebben gedaan m.b.t. de ground polution

Heb je toegevoegd, maar je staat nog offline. Zal het straks nog even proberen.BinaryRun schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:11:
Dat is prima. Voeg mij even toe aan origin. Zodra je dan vanavond tijd hebt om hem te claimen, moet je mij maar een message geven waarna ik hem vrijgeef voor je. Mijn origin ID is hetzelfde als mijn twk.rs username.
Kunnen jullie mij toevoegen. Orgin id Boerz. Ik wil graag meedoen, Gaugin Valley.
[ Voor 39% gewijzigd door Boerz op 13-03-2013 18:30 ]
Ik snap het niet.. Mijn brandweer, politie etc. doet niets meer.. Alles brand af, iedereen gaat dood, niemand wordt gearresteerd. Wat gaat er fout?
Traffic jams?
FireFoz is Gaugin Valley nog beschikbaar? Kan je me een invite sturen?
Nul, helemaal niks. Die deuren van die kazerne's etc gaan gewoon niet open..FireFoz schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:42:
Traffic jams?
Spelen jullie nog? De traffic problemen zijn echt een stuk minder met de laatste patch!
Ik heb een bug waardoor ik niet meer kan spelen. Een vrachtwagen staat op de baan om vanaf de snelweg de stad in te gaan bij mn buurstad maar als je er op klikt staat er leaving town. Maar dit kan niet meer omdat ie al te ver door is gereden. Resultaat; vrachtwagen blijft stil staan en hele snelweg koopt binnen enkele minuten helemaal vol.
Heb alles al geprobeerd maar krijg doe vrachtwagen niet weg. Zelfs mn hele stad weggehaald zonder resultaat. Ook opnieuw opstarten etc helpt niet.
Heb alles al geprobeerd maar krijg doe vrachtwagen niet weg. Zelfs mn hele stad weggehaald zonder resultaat. Ook opnieuw opstarten etc helpt niet.