Hallo,
Ik ben voor een klant bezig een jQuery twitter feed te bouwen, nu maak ik gebruik van de volgende jQuery plugin: Tweet Seeofclouds.
Zoals het script nu werkt laat hij tweets zien met @TwitterAccount erin.
Ze willen de tweet van mensen die een mention doen naar @TwitterAccount eruit filteren, en alleen de tweets en antwoorden vanuit @TwitterAccount laten zien + tweets uit de lijst van 'Account_lijst' die de hastag #HASH bevatten.
Hier het script zoals hij nu werkt:
Enig idee hoe ik alle tweets die beginnen met @TwitterAccount BEHALVE die uit de lijst 'Account_lijst', eruit kan filteren?
Ik ben voor een klant bezig een jQuery twitter feed te bouwen, nu maak ik gebruik van de volgende jQuery plugin: Tweet Seeofclouds.
Zoals het script nu werkt laat hij tweets zien met @TwitterAccount erin.
Ze willen de tweet van mensen die een mention doen naar @TwitterAccount eruit filteren, en alleen de tweets en antwoorden vanuit @TwitterAccount laten zien + tweets uit de lijst van 'Account_lijst' die de hastag #HASH bevatten.
Hier het script zoals hij nu werkt:
JavaScript: jqueryTweet
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| $(document).ready(function(){ var users = ["TwitterAccount"]; var query = users.join(' OR from:'); $("#tweet").tweet({ count: 20, query: query2, loading_text: "searching twitter..." }).bind("empty", function() { $(this).append("No matching tweets found"); }); }); |
Enig idee hoe ik alle tweets die beginnen met @TwitterAccount BEHALVE die uit de lijst 'Account_lijst', eruit kan filteren?
[ Voor 9% gewijzigd door Noctonix op 11-03-2013 11:08 ]