Na ongeveer 5 min gespeeld te hebben (multiplayer over LAN) krijg ik de volgende melding: "Game out of Sync". Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? ik heb ook al geprobeerd om niet via de hub te gamen maar gewoon een utp kabel van de ene naar de andere pc te leggen. Pc's staan 2 meter uit elkaar. Is hier een simpele oorzaak/oplossing voor?
Dat betekent dat je memory vol zit, meer memory kopen of een proggie downen dat je memory af en toe leeg maakt.
http://www.analogx.com/contents/download/system/maxmem.htm
http://www.analogx.com/contents/download/system/maxmem.htm
Weet je wel heel zeker dat dat aan de mem ligt, want ik heb hetzelfde probleem op mijn systeem, en dat ding bevat wel ff 1 gig aan ram
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Er was daarstraks al een vergelijkbaar draadje, en je kunt er meer over lezen op de westwood site, dat is namelijk een directplay foutje. Kijk op de westwood site voor uitleg..
Hallo? doe ff normaal ligt hem echt niet aan memory.. Dit ligt hem aan het netwerk, de ene game heeft waarschijnlijk ff geen packages binnen gekregen en daardoor loopt ie niet meer synchroon aan de ander en dan geeft ie zo'n foutmelding.. Ik heb het spel zelf niet maar kun je ook instellen hoeveel bps kan wordenn gestuurd? Speel je het via UTP of via serieel ofzo?
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
BNCOp dinsdag 05 juni 2001 20:56 schreef aXe het volgende:
Hallo? doe ff normaal ligt hem echt niet aan memory.. Dit ligt hem aan het netwerk, de ene game heeft waarschijnlijk ff geen packages binnen gekregen en daardoor loopt ie niet meer synchroon aan de ander en dan geeft ie zo'n foutmelding.. Ik heb het spel zelf niet maar kun je ook instellen hoeveel bps kan wordenn gestuurd? Speel je het via UTP of via serieel ofzo?
Alle updates er ook op? kan me iets herinneren dat het wel eens voorkwam met dune2000
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Dat geneuzel had ik gister ook toen wij het via ons lan probeerden te doen, terwijl het eerder toch gelopen heeft...........
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
kheb er ook wel es last van gehad.
Het ging over toen we de snelheid op zijn max zette. Het is dan wel minder, spelen met zo'n klere snelheid maar tenmiste gaat je game niet out of sync.
Het ging over toen we de snelheid op zijn max zette. Het is dan wel minder, spelen met zo'n klere snelheid maar tenmiste gaat je game niet out of sync.
Great minds think in parallel gutters.
Oud topic, maar de vraag blijft het zelfde. Zijn er inmiddels al oplossingen gevonden om 'out of sync' te voorkomen? Want het lijkt me echt relaxed om een keer langer te kunnen spelen dan 15 min..
And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
zijn de TCP/IP network settings op beide bakken wel hetzelfde ?
Denk aan Packetsize / halfduplex / fullduplex / autosensing / 10 Mbit / 100Mbit
PS: Denk toch ook dat het door die DirectPlay komt .... is ook een update voor !
Denk aan Packetsize / halfduplex / fullduplex / autosensing / 10 Mbit / 100Mbit
PS: Denk toch ook dat het door die DirectPlay komt .... is ook een update voor !
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Hier ook hetzelfde probleem en het ligt niet aan je bak ik heb westwood erover gemaild en zij konden/wouden geen oplossing geven voor het probleem ,het schijnt wel vaker te gebeuren bij sommige mensen.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Tegenwoordig hebben we SPV, dus kicken heeft geen zin
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()