Twee producten met dezelfde SKU

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:07
Laatst heb ik de Aqua-Computer aquaero 5 PRO aan de pricewatch toegevoegd, maar deze heeft dezelfde SKU als Verbatim Store'n'Go USM + USB 3.0 kabel 500GB Zwart.

Kunnen de prijzen van de Aqua-Computer aquaero 5 PRO ook toegevoegd worden?

Edit: Bij de Aqua-Computer Frontplate for aquaero 5 PRO aluminum black gaat het ook niet goed hier staan de prijzen van Verbatim STORE n GO USM HDD 1000GB + USB 3.0 kabel zwart in.

[ Voor 22% gewijzigd door Gait op 11-03-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dit is precies de reden waarom wij geen 5 cijferige (of korter) SKU's gebruiken, er is zoveel overlap in. Ik zal ze dan ook bij de genoemde producten weghalen. Deze producten zullen dus in de toekomst gematcht moeten worden op EAN.

De pricewatch: Aqua-Computer aquaero 5 PRO heeft nu een EAN, die op dit moment 1 match heeft.

De SKU van pricewatch: Verbatim Store 'n' Go USM + USB 3.0 kabel 500GB Zwart is weggehaald, ook een EAN is weggehaald, want dat was een EAN van Aquaero 5 pro.

De pricewatch: Aqua-Computer Frontplate for aquaero 5 PRO aluminum black tenslotte heeft nu geen SKU meer, helaas kon ik geen bijpassende EAN vinden, waardoor de prijzen in de loop van de dag zullen wegvallen.