Beste mede-tweakers,
ik was even bij de shopreviews aan het neuzen en kom het onderstaande tegen:
Review door darkskils, zondag 10 maart 2013 21:54
Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 0 Aftersales: Score: 0
Ik heb 60 euro betaald voor een harde schijf van 1tb maar dan bkijkt het uiteindelijk dat ik maar 931gb heb gekregen !!!
Mycom zijn dus zware oplichters en het personeel in de winkel heeft erg weinig ervaring ze konden bijna geen antwoord geven op vragen die ik ze stelden en als je in zo'n winkel staat moet je toch wel een beetje kennis erover hebben dat vind ik tenminste !!!
.. Is dit serieus? Of zijn er hier mensen voor de lol aan het trollen (vandaag pas geregistreerd)? Volgens mij heeft de persoon wie dit geschreven heeft zelf weinig ervaring?
ik was even bij de shopreviews aan het neuzen en kom het onderstaande tegen:
Review door darkskils, zondag 10 maart 2013 21:54
Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 0 Aftersales: Score: 0
Ik heb 60 euro betaald voor een harde schijf van 1tb maar dan bkijkt het uiteindelijk dat ik maar 931gb heb gekregen !!!
Mycom zijn dus zware oplichters en het personeel in de winkel heeft erg weinig ervaring ze konden bijna geen antwoord geven op vragen die ik ze stelden en als je in zo'n winkel staat moet je toch wel een beetje kennis erover hebben dat vind ik tenminste !!!
.. Is dit serieus? Of zijn er hier mensen voor de lol aan het trollen (vandaag pas geregistreerd)? Volgens mij heeft de persoon wie dit geschreven heeft zelf weinig ervaring?

[ Voor 2% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 10-03-2013 23:06 . Reden: Typo's, tijd om naar bed te gaan! ]
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5