Hoi, ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart waarmee ik 3 beeldschermen kan aansturen vanuit 1 kaart. En dan zonder sli of crossfire opstelling. Ben momenteel in het bezit van een GTX470, en hoewel dit een oude kaart is trekt hij de meeste games nog best aardig. Ik ga echter binnenkort verhuizen en dan moet er naast mijn 2x 24" schermen ook een tv op worden aangesloten met hdmi, dit kan echter niet op mijn huidige kaart omdat deze vanwege de architectuur slechts 2 beeldschermen per kaart kan aansturen. Ik heb nog gedacht, dan maar een 2de gtx470 erbij en de twee kaarten in sli laten draaien ( ook vanwege de extra performance, zou ik weer even vooruit kunnen ) maar dit trekt mijn voeding denk ik niet:
pricewatch: OCZ ModXStream Pro 600W
dus dan maar voor een nieuwere kaart gaan, van de 6xxx 7xxx van amd of gtx5xx of gtx6xx van nvidea, maar dan moet ik wel weten welke dus als enkele kaart 3 beeldschermen kunnen aansturen.
alvast bedankt
pricewatch: OCZ ModXStream Pro 600W
dus dan maar voor een nieuwere kaart gaan, van de 6xxx 7xxx van amd of gtx5xx of gtx6xx van nvidea, maar dan moet ik wel weten welke dus als enkele kaart 3 beeldschermen kunnen aansturen.
alvast bedankt