Macbook formatteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494309

Topicstarter
Ik zou graag mijn macbook formatteren, dus al mijn foto's, liedjes, documenten enzo eraf gooien. Ik heb ondertussen alles op een harde schijf gezet. Ik heb die cd ingestoken die bij mijn macbook was en de instructies gevolgd maar er is niks van documenten enzo verwijderd. Heb ook op internet gezocht hoe ik mijn mac os x 10.6.8 kan formatteren maar ben er niet wijzer van geworden. Kan iemand mij helpen? Aja moet ik speciaal iets doen met mijn apps die op mijn iphone sta of zijn die daarna verwijderd als ik een nieuwe itunes instaleer? Alvast bedankt om mij te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:33
Starten vanaf die DVD, en dan niet Installeer Mac OS X opnieuw aanklikken maar Hulpprogramma's -> Schijfhulpprogramma. Daar kan je formatteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wa moet ik dan pakken?
250.06GB hitanchi
Macintosh HD
Optiarc dvd rw ad-59...
Mac ox install dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Selecteer de schijf die je wilt formatteren. Als je een schijf in je macbook hebt zitten, dan is dat de Hitachi (in dit geval). De Optiarc is je dvd-speler.

http://support.apple.com/kb/PH11273

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mercie voor die link, maar ik ken totaal niks van Engels. Ik heb nu hitanchi gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:38

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het enige dat je moet weten dat "Language" Engels is voor "Taal", en dan kan je gewoon Nederlands kiezen:

http://support.apple.com/kb/PH11273?viewlocale=nl_NL

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dankuwel mensen. Heb de laptop helemaal kunnen formatteren en terug installeren.
Pagina: 1