Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100
omdat je de drivers van nvidia nog geinstalleerd hebt staan, en je je eigen pc wat in de war hebt gebracht?
Ik zou eerst even van onze eigen medetweaker driver sweeper downloaden en te installeren, dan even in de software lijst alles van Nvidia én ATi verwijderen.
Opnieuw opstarten en op F8 blijven rammelen totdat je in het menu komt om in veilige modus op te starten, daar draai je die driversweeper tool en selecteer je alles van Nvidia én ATi weer en verwijder je dit, die vraagt te rebooten en daarna zou windows je standaard vga driver weer moeten installeren, en kun je lekker de nieuwste beta erop zetten, wrs de beste driver om te testen ATM...
Have Phun!!
Ik zou eerst even van onze eigen medetweaker driver sweeper downloaden en te installeren, dan even in de software lijst alles van Nvidia én ATi verwijderen.
Opnieuw opstarten en op F8 blijven rammelen totdat je in het menu komt om in veilige modus op te starten, daar draai je die driversweeper tool en selecteer je alles van Nvidia én ATi weer en verwijder je dit, die vraagt te rebooten en daarna zou windows je standaard vga driver weer moeten installeren, en kun je lekker de nieuwste beta erop zetten, wrs de beste driver om te testen ATM...
Have Phun!!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Dat kan het nooit zijn, want het is nog voordat 'ie het plaatje van zn moederbord (bios) te zien krijgt.sain onez schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:28:
omdat je de drivers van nvidia nog geinstalleerd hebt staan, en je je eigen pc wat in de war hebt gebracht?
Have Phun!!
Ik zou eens kijken of er wellicht een update voor de Bios van je moederbord is.
Zit wat in, had dat stukje selectief niet gelezen blijkbaar 
Mss een gare bios in die kaart, dat ook de reden van niet kunnen uitlezen, dat zou betekenen dat in willekeuring andere pc dat ook gebeurt, dat lijkt me dan de makkelijkste test?
Mss een gare bios in die kaart, dat ook de reden van niet kunnen uitlezen, dat zou betekenen dat in willekeuring andere pc dat ook gebeurt, dat lijkt me dan de makkelijkste test?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Hoe test ik dat of het bios gaar is?
Ik had de oude driver echt al verwijderd
Verder geprutst vandaag en het bios willen bij werken.
Echter vind hij hem niet, maar catalist werkt wel.
Wazig kaart

Weer update met een bsod
Whocrashed gaf aan dat het om iomap64.sys ASUSTeK Computer Inc. ASUS Kernel Mode Driver for NT gaat.
Is dit nu mijn mobo bios of de kaart?
Kan zijn natuurlijk dat mijn mobo deze nieuwe kaart ook niet lekker vind.
Is een p5n32-E SLi
Wazig kaart

Weer update met een bsod
Whocrashed gaf aan dat het om iomap64.sys ASUSTeK Computer Inc. ASUS Kernel Mode Driver for NT gaat.
Is een p5n32-E SLi
[ Voor 88% gewijzigd door BakkerBolletje op 11-03-2013 10:05 ]
Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100
Als je nog niet de laatste bios versie hebt zou je ook een update kunnen doen. Controlleer of je kaart ook goed in het slot zit, misschien dat hij daarom vaag doetBakkerBolletje schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:47:
Hoe test ik dat of het bios gaar is?
Wazig kaart
[afbeelding]
Weer update met een bsod![]()
Is een p5n32-E SLi
Kijk of je geen IRQ conflicten hebt, verander zonodig de IRQ van je videokaart in je bios.
Pagina: 1