Tangent evo 10 subwoofer

Pagina: 1
Acties:

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-12-2025
Iemand ervaring met dit merk of met deze woofer? Ik ben voor iemand een setje in elkaar aan het zetten met Dali zensor 1 speakers en bijpassende witte sub. Specs lijken wel in orde en de woofer zit er erg nice uit!.

Linkje

http://www.tangent-audio....61_EVO-E10-subwoofer.html

Afbeeldingslocatie: http://pricesnreviews.com/uploads/posts/postimages/tangent-evo-e10-subwoofer-picture-hd.jpg

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:20
hoi, ik heb zelf deze subwoofer, ik heb er een jaar geleden 275 euro voor betaald, voor die prijs is het zeker een goede sub, ik ben er tot nu toe nog tevreden mee, hij kan aardig wat bas produceren ik heb hem ook maar voor 40 % open staan anders tril ik weg, ik heb hem destijds gekocht omdat ik witte sub wou die niet heel duur was, hij klinkt ook goed, en ook met muziek klinkt ie lekker als ondersteuning in het laag, al kunnen me front speakers al heel wat laag produceren, de bas van deze sub klink ook aardig strak en zeker geen boembas,er zijn vast veel betere subs maar daar betaal je dan ook voor, maar voor de prijs dat ie kost vind ik het een goede sub , ik hoop dat je hier wat aan hebt

• Masterkale1
ja het gaat inderdaad om de witte kleur. Haalt de sub de gegeven 30hz ook? De eerstvolgende witte sub met zelfde specificaties kost rond de 500 idd.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:05

FeaR

In GoT we trust

Masterkale1 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:43:
Haalt de sub de gegeven 30hz ook?
Die opgegeven 30 Hz is zo niet te intepreteren, er staat niet bij of dit bijvoorbeeld bij -3 dB (over het algemeen het meest gebruikt) of bij -6 dB of zelfs meer is gemeten. Genoeg merken die dit soort informatie weglaten zodat de cijfers beter uitvallen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 18:54
Er zijn legio witte subs volgens mij.

Wat is je budget? :)

• Masterkale1
het budget is zo veel voor zo min mogelijk. Goede prijs kwaliteits verhouding. De boston aws250 is ook een kanshebber maar deze tangent lijkt dus op papier beter. Het liefst dus een woofer onder de 300 euro.

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:20
mijn keus voor deze sub was ook omdat ik een gesloten sub wou, omdat ik ook veel muziek luister en hem daar voor ook wou gebruiken, de boston heb ik ook naar gekeken, maar die scheen niet zo goed te zijn met muziek, en of ie de 30hz haalt weet ik niet, maar mijn front speakers zouden tot 27 hz moeten kunnen, maar de sub gaat toch echt lager als mijn front speakers

• Masterkale1
Ja ik zelf heb ook een gesloten sub en dat klinkt super (alleen totaal ander prijsje). Bij informatique kan je hem 2 weken proberen dus dat is de moeite waard. Alleen een witte grill kunnen ze niet leveren.

Update: Grill is te krijgen voor 47 euro. Ik denk dat ik toch maar voor de Canton 80 sub ga. Deze is voor 338 euro te leveren in Nederland. Dit lijkt me wel een koopje.

Afbeeldingslocatie: http://www.tangent-audio.com/media/Tangent/10509/E10_white_grill_zoom.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Masterkale1 op 11-03-2013 19:13 ]

Pagina: 1