Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
Ik zit het met het volgende probleem:

Sinds de upgrade naar windows 8 kan ik mijn stuurtje niet meer installeren. In windows 7 SP1 x64 werkte het stuurtje wel met de beschikbare Vista drivers van de Thrustmaster website. Helaas zijn er geen nieuwere drivers meer beschikbaar.

Als ik handmatig deze driver installeer resulteert dat in een BSOD.
Ook wordt er op internet verwezen naar een andere driver:
http://www.tomshardware.c...rustmaster-steering-wheel

Dat werkt bij mij helaas ook niet. Dan zegt windows dat de driver niet geinstalleerd kan worden.
Ook heb ik windows 8 opgestart in "Disable driver signature enforcement'' mode om te kijken of dat helpt. Helaas mocht dat ook niet baten.

Weet iemand een methode om het alsnog aan te praat te kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al een mailtje gestuurd naar de Thrustmaster helpdesk? Als er verder niemand op Google dit probleem heeft opgelost moet je de eerste worden. Win8 is relatief gezien nog niet zolang uit mogelijk heb je nog geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:39:
Heb je al een mailtje gestuurd naar de Thrustmaster helpdesk? Als er verder niemand op Google dit probleem heeft opgelost moet je de eerste worden. Win8 is relatief gezien nog niet zolang uit mogelijk heb je nog geluk.
Dat heb ik inderdaad gedaan. Bedankt voor de tip! Nooit op 1 paard wedden dacht ik en misschien heeft er iemand een soortgelijk probleem weten op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Topicstarter
Teleurstellende reactie van Thrustmaster:
Hierbij willen wij u informeren dat dit stuur werkte op Windows 7 met de Windows Vista driver geinstalleerd in compatibiliteitsmodus, deze workaround was echter niet meer mogelijk na de releaser van Service pack 1 op Windows 7.

Deze workaround werkt echter niet op Windows 8.

Een nieuwe driver word niet meer ontwikkeld gezien de leeftijd van dit product.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking.

Wij vertrouwen erop dat deze informatie u van dienst is geweest en dat hiermee al uw vragen zijn beantwoord. Wij wensen u een prettige voortzetting van het gebruik van onze producten en willen u erop wijzen dat thrustmaster Technical Support altijd voor al uw vragen klaar staat. U kunt contact met ons opnemen via de volgende websites:

http://ts.thrustmaster.com/eng Op deze sites vindt u ook de meest recente updates en FAQ's.

U kunt ons ook telefonisch bereiken op een van de nummers op de volgende pagina:

http://ts.Thrustmaster.com/eng/index.php?pg=contact
Met vriendelijke groet,
Ik kan hun product dus niet meer gebruiken, maar ze wensen me veel plezier met het gebruiken van hun producten........ juist ja..... 8)7

Is er eventueel een methode om handmatig zaken om te bouwen? Of is dit echt te ingewikkeld? Iemand hier een idee over?