Beste mede-tweakers,
Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn studie, (software)ontwikkelen en entertainment.
Hieronder een lijstje van de wat zwaardere programma's die ik zeker ga draaien op mijn toekomstige laptop:
Ook hoop ik dat spellen zoals: Rollercoaster Tycoon 2 en Age of Empires 2 het moeten doen.
Met name de programma's uit de bovenste lijst worden het vaakst gedraaid.
Verder ben ik niet van plan om mijn laptop mee te slepen, een lange accuduur is gewenst maar niet noodzakelijk. Voor de grootte of het merk heb ik ook geen voorkeur.
Zoals je hieronder kunt zien heb ik al een begin van een wenstlijst gemaakt. Ik heb alleen niet zo heel veel kennis van wat nou precies juist en beter is.
In mijn wenstlijst staat een Lenovo, dit merk is mij volledig onbekend dus ik weet niet of de service/producten daarvan goed zijn maar de specificaties leken me goed dus ik heb hem toegevoegd
Ik heb zelf vernomen dat ik zelf een SSD in mijn laptop kan zetten, ik heb hier alleen de kennis niet voor dus ik riskeer dat liever niet
Alvast bedankt voor jullie reacties!
~ Fanorg
Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn studie, (software)ontwikkelen en entertainment.
Hieronder een lijstje van de wat zwaardere programma's die ik zeker ga draaien op mijn toekomstige laptop:
- Adobe Photoshop CS6
- Adobe Dreamweaver CS6
- Eclipse (Voor voornamelijk Android SDK)
- Visual Basic 2010 Express (Waarschijnlijk ook 2012)
- Zend Studio
- Prijsrange: 0-1000 euro.
- Minimale opslagcapaciteit: ± 200 GB
- SSD (voor het besturingssysteem) is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- WiFi verbinding is mogelijk
- USB poorten vereist, minimaal 1.
Ook hoop ik dat spellen zoals: Rollercoaster Tycoon 2 en Age of Empires 2 het moeten doen.
Met name de programma's uit de bovenste lijst worden het vaakst gedraaid.
Verder ben ik niet van plan om mijn laptop mee te slepen, een lange accuduur is gewenst maar niet noodzakelijk. Voor de grootte of het merk heb ik ook geen voorkeur.
Zoals je hieronder kunt zien heb ik al een begin van een wenstlijst gemaakt. Ik heb alleen niet zo heel veel kennis van wat nou precies juist en beter is.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Acer Aspire V3 73638G75Maii | € 789,- | € 789,- |
1 | Acer Aspire V3-771G-736b121.5TMakk | € 949,- | € 949,- |
1 | Acer Aspire V3-771G-73638G50Maii | € 724,79 | € 724,79 |
1 | Acer Aspire V3-771G-73638G75Makk | € 831,27 | € 831,27 |
1 | Asus N56DP-S3007V | € 649,90 | € 649,90 |
1 | Asus VivoBook S550CM-CJ017H | € 980,- | € 980,- |
1 | Dell Inspiron 17R Special Edition (N0017S12) | € 0,- | € 0,- |
1 | Lenovo IdeaPad Y500-MBG2AMH | € 799,- | € 799,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 5.722,96 |
In mijn wenstlijst staat een Lenovo, dit merk is mij volledig onbekend dus ik weet niet of de service/producten daarvan goed zijn maar de specificaties leken me goed dus ik heb hem toegevoegd
Ik heb zelf vernomen dat ik zelf een SSD in mijn laptop kan zetten, ik heb hier alleen de kennis niet voor dus ik riskeer dat liever niet
Alvast bedankt voor jullie reacties!
~ Fanorg
[ Voor 3% gewijzigd door YorrickNL op 09-03-2013 23:43 ]
Bekijk ook eens mijn productreviews!