Toon posts:

Connectie met Sonos bridge maken werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vandaag mijn Sonos Bridge Play5 binnen gekregen en uiteraard gelijk aan het installeren.
Nou is het probleem echter dat alles goed aangesloten is zoals het moet maar de bridge is niet vindbaar door de laptop of ipad.

Heb de play5 zelf ook direct aangesloten op de router en laptop en die doet het dan gewoon.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of waar het probleem kan liggen?

Heb KPN als internetprovider, windows 7 op mijn laptop staan.

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:37
(Speciale) firewall ofzo aanstaan? En je hebt de stappen doorlopen zoals ze horen neem ik aan? Dus die knopjes tegelijk indrukken om ze toe te voegen.
Software updaten van Sonos kan nu dus ook niet neem ik aan aangezien je ze niet gekoppeld krijgt?
Sonos heeft (telefonisch en online) een hele goede helpdesk als je er niet uit komt. Wellicht wel pas maandag bereikbaar. Op Sonos.nl staan ook FAQ's en product ervaringen met soms antwoorden van medewerkers erbij. Je zou eens kunnen kijken, succes in ieder geval.

Verwijderd

De bridge zie je ook niet terug op je ipad, dan heeft connectie als hij stabiel licht geeft en niet knippert. Je moet de instructies volgens op het scherm van je PC bij het opstarten. Dat moet lukken anders is er iets in de firewall aan de hand! Morgen dan maar de gratis lijn van Sonos service bellen. Die lossen het snel op!