Bestand wil niet opslaan op usb stick: zegt is vol

Pagina: 1
Acties:

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01 18:44

r.marijnissen

sapphire512mb

Topicstarter
Heb hier een 64Gb Maxell usb stick.

Ik heb hier 2 kleinere films opgezet en dit ging zonder probleem.
Ik heb een map aan gemaakt films op de stick en hiernaar toe verplaats ik ze door op de film te staan, selecteer:kopieren en plakken op de stick.

Als ik dit doe met een MKV filmbestand van 9Gb dan zegt hij tijdens het overzetten plots:
Schijf is vol?
Dit terwijl er nog ruim 50Gb beschikbaar is op de schijf?

Wat doe ik hier niet goed?

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hij zal FAT32 geformatteerd zijn en dat doet niet aan bestanden groter dan 4GB. NTFS of exFAT is de oplossing.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Of het is wat Jack zegt of je hebt zoiets te pakken,

Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/images/uploaded/00f63d6s.jpg

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als ie van eBay komt kan het inderdaad eventueel een neppert zijn. Heb je hem bij een vertrouwd adresje gekocht of was ie 'wel heel erg goedkoop'? :X

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Topicstarter
Nee hij komt via de goedkoopste uit de pricewatch.
Hij was inderdaad verkeerd geformateerd, stom van me niet aan gedacht, ik dacht eerst dat ie vol was doordat ie leeg lijkt maar nog gekoppeld aan de prullenbak zat.
Dus stel je hebt een 8Gb stick, zet er 2x 4Gb op en verwijder deze dan lijkt ie leeg en is ie ook maar omdat het nog in de prullenbak staat geeft ie aan vol, als je dan de prullenbak leegt dan pas geeft ie aan leeg, op dezelfde pc dan.

Maarja dit had ik zelf kunnen bedenken, toch bedankt.

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Topicstarter
Leo1010 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:25:
Of het is wat Jack zegt of je hebt zoiets te pakken,

[afbeelding]
Wat moet dat voorstellen dan?
Een extrene HD met 1Gb opslag, wat eigenlijk een usb is?
Waarom nemen ze dan uberhaupt de moeite om dat ding erin te lijmen?
Kunnen ze net zo goed niks erin stoppen.

Verwijderd

Met niks erin werkt hij natuurlijk helemaal niet en zal het demonstreren ervan in een slecht verlicht winkeltje in cambodja ook niet lukken. Ze worden vooral gesleten aan toeristen volgens mij, die daar toch nooit meer terug komen. En weten mensen veel; hij werkt in elk geval een beetje, die foutmeldingen die men na een tijdje krijgt zal wel aan hun eigen laptop liggen denken mensen wellicht.

Maargoed, in jouw geval dus gewoon een kwestie van het juiste filesystem kiezen.
Pagina: 1