Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows Store/Xaml] Reload page vanuit Settingsflyout

Pagina: 1
Acties:

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48
Ik heb een combobox in de settingsflyout in mijn app waar je de taal kan kiezen van de inhoud van de app. Nu ben ik op zoek naar een manier om de huidige pagina te 'reloaden' (frame.navigate?) vanuit de settingsflyout als daar een andere taal in de combobox wordt geselecteerd.

De taal wordt in een applicatie variable geplaatst en alle pagina's van mijn app lezen die uit als er naar de pagina wordt genavigeerd. Maar hoe kan ik vanuit de settingsflyout (ik gebruik een control van Callisto) opnieuw naar de huidige pagina navigeren, oftewel reloaden?

Overigens werkt een frame.navigate niet vanuit de settingsflyout...

[ Voor 6% gewijzigd door Swerfer op 09-03-2013 13:34 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42

BM

Moderator Spielerij
Ik ben niet bekend met W8 ontwikkeling, maar kun je die taal setting niet in een dependency propertie zetten en deze vanuit de settings laten aanpassen? Zodra die waarde veranderd kan je app daar direct op reageren.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Swerfer
BM schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:30:
Ik ben niet bekend met W8 ontwikkeling, maar kun je die taal setting niet in een dependency propertie zetten en deze vanuit de settings laten aanpassen? Zodra die waarde veranderd kan je app daar direct op reageren.
Ik heb een dependencyproperty aangemaakt, maar vanuit de settingsflyout code wordt de dp niet getriggerd. De dp is goed geschreven, want als ik de dp een andere waarde geef vanuit de code in een pagina, dan wordt de dp proppertychanged event wel getriggered.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Swerfer
Ik heb het opgelost door vanuit de settingsflyout een boolean te zetten en op de pagina's in de page.layoutupdated event de pagina te reloaden als de boolean is gezet, waarna de boolean weer op false gezet wordt.