Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 23:16

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik heb jaren een Heineken Credit Card gehad, daarmee kon ik makkelijk voor tickets voor Festivals sparen... ideaal! en leverde echt veel op (haalde vaak 10% van mijn aankopen weer op die manier terug).

Echter stopt dit systeem helaas... ik zag dat de Bijenkorf ook een spaarsysteem kent, maar net nagelezen en dat is ook echt de moeite niet waard.

Weet iemand nog andere spaarsystemen waarmee jouw aangekochte goederen deels omgezet worden in punten/goederen? (en dan natuurlijk wel een kaart waar je in NL iets aan hebt Visa/Mastercard). Met google kan ik helaas niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 15:01

beany

Meeheheheheh

https://www.worldcard.nl/creditcards/panda/

Je hebt er zelf geen ruk aan, maar je steunt het WNF ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:02
Misschien dat je wat aan dit topic hebt?

Ervaringen met creditcards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

In de VS is dit redelijk gangbaar, met de zogeheten 'branded' cards, de kaarten die je via bijvoorbeeld een winkel krijgt, maar ook met reguliere. Ik heb een 'branded' AMEX (van Costco) die redelijk wat oplevert, maar ook een Discover (die ik via Amazon heb geopend), die standaard een hoop 5% regelingen heeft, naast de gangbare 1% cashback op alles.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 11:12
De BijenkorfCard was toen ik onderzoek deed wel de goedkoopste kaart in Nederland en de enige (bekende) kaart waar een dergelijk systeem. Was voor mij toen de bewuste keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Flying Blue credit card van AMEX / KLM, spaar je tickets mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
P.B. schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:42:
All be it very langzaam, plus dat een AMEX kaart ook niet echt bepaald goedkoop is. De basiskaart is iets van 35 uit m'n hoofd, en heeft bijvoorbeeld niet zulke goede voorwaarden bij de aankoopverzekering als Mastercard dat heeft (bij de meeste creditcards). Maar goed, als je veel vliegt met KLM of andere Skyteam partners dan is zo'n kaart onontbeerlijk natuurlijk.

Ik heb zelf ook een Bijenkorf card. Ik haal makkelijk de jaarlijkse bijdrage van 12,50 terug via de punten. Los van de uitgaven bij de Bijenkorf (die dubbele punten opleveren) heb je met het uitgeven van 1000 euro de jaarlijkse bijdrage al terug. Verder vind ik het wel handig dat dit een kaart is van een warenhuis, want er is altijd wel iets te vinden waar je de punten aan uit kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
P.B. schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:42:
Ik heb die kaart en voor het bijschrijven van Flying Blue punten via de AMEX betaal je 30 euro per jaar voor... ik haal dat er in ieder geval uit uit dus is het voor mij "voordeliger" om geen punten te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:52
ebia schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:52:
[...]

All be it very langzaam, plus dat een AMEX kaart ook niet echt bepaald goedkoop is. De basiskaart is iets van 35 uit m'n hoofd, en heeft bijvoorbeeld niet zulke goede voorwaarden bij de aankoopverzekering als Mastercard dat heeft (bij de meeste creditcards). Maar goed, als je veel vliegt met KLM of andere Skyteam partners dan is zo'n kaart onontbeerlijk natuurlijk.

Ik heb zelf ook een Bijenkorf card. Ik haal makkelijk de jaarlijkse bijdrage van 12,50 terug via de punten. Los van de uitgaven bij de Bijenkorf (die dubbele punten opleveren) heb je met het uitgeven van 1000 euro de jaarlijkse bijdrage al terug. Verder vind ik het wel handig dat dit een kaart is van een warenhuis, want er is altijd wel iets te vinden waar je de punten aan uit kan geven.
Bel AMEX op en spreek een bepaald bedrag af wat je uitgeeft met de kaart om je fee te laten vervallen.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Pagina: 1