p8p67 + Windows 7 installie onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:16
Ik heb sinds gister een nieuw systeem in elkaar geschroefd. Alles werkt zoals het zou moeten doen.

Echter windows 7 installeren is onmogelijk,
Hij start de setup op.
Ik kies windows 7 x64 Home premium
Daarna kan ik de vaste schijf kiezen en begint met kopieren en uitpakken..

totdat hij 1% van het uitpakken heeft bereikt, en dan krijg ik de melding dat er iets mis is met het installatie medium en dat er bestanden ontbreken.

Wat echter niet zo is, Ik heb vanaf USB geprobeerd en vanaf DVD.
Helaas is het totop heden niet gelukt..

Iemand bekend met dit probleem?

---------------------------------
Kan benodigde bestanden niet installeren. Het bestand is mogelijk beschadigd of dit ontbreken. Zorg ervoor dat alle bestanden die voor de installatie nodig zijn, beschikbaar zijn en start vervolgens de installatie opnieuw. Foutcode: 0x80070570

[ Voor 19% gewijzigd door Chris96 op 09-03-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:12
Kan nog steeds zo zijn dat er iets met je installatiemedium niet goed is. Als je de DVD en USB vanaf zelfde ISO hebt gemaakt. Download hem eens opnieuw en probeer het daar mee. Kom met die foutmelding op internet ook diverse zaken tegen dat dit met opnieuw downloaden van de installatie opgelost is. Wellicht op lagere snelheid branden.

Mocht dat toch niet werken zou ik je geheugen na kijken, wellicht memtest een tijdje draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
Ik kan 32bit probleem loos installeren
verschillende schijven geprobeerd 64bit wil niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Chris96 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:57:
Ik kan 32bit probleem loos installeren
verschillende schijven geprobeerd 64bit wil niet lukken.
Kijk eens wat hierboven gepost is.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan zou ik toch uitgaan van een corrupte iso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
Dat er iets met het installatie medium zou zijn is niet aan de orde. USB en DVD versie komen van verschillende ISO's verder ben ik nu win 7 x64 home premium op een andere machine aan het installeren vanaf USB zonder die zelfde fout melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:36
Heb je de harde schijf en dvd aangesloten op de Intel controller (de 2 grijze of 4 blauwe connectoren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris96 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:58:
Dat er iets met het installatie medium zou zijn is niet aan de orde. USB en DVD versie komen van verschillende ISO's verder ben ik nu win 7 x64 home premium op een andere machine aan het installeren vanaf USB zonder die zelfde fout melding.
Dan zou ik het geheugen eens testen.
9 van de 10 gevallen met jou probleem komen door kapot geheugen of brakke installatie media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet begrijp uit je TS is dat je het had over een keuze menu, dit heb ik zelf nog nooit gezien! Als de Win OS DVD niet origineel is kan er van alles misgaan, als je de DVD drive uitsluit kan er verder niks misgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
Windows draaid inmiddels op het systeem na het verwijderen van 2 van de 4gb modules van corsair.

Maandag maar omruilen voor kingston
Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 16:37:
[...]
Wat ik niet begrijp uit je TS is dat je het had over een keuze menu, dit heb ik zelf nog nooit gezien! Als de Win OS DVD niet origineel is kan er van alles misgaan, als je de DVD drive uitsluit kan er verder niks misgaan?
Ik heb een kopie van een retailer win 7 DVD, daarop staan meerdere versies.

[ Voor 61% gewijzigd door Chris96 op 09-03-2013 16:49 ]

Pagina: 1