Beste forummers,
Ik ben sinds enige tijd op zoek naar vervanging voor mij huidige pc. Deze kan echt niet meer mee. De nieuwe computer zal gebruikt gaan worden voor multimedia, videobewerken (pinnacle, adobe) en af en toe een game.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Allround gebruik
- Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1100,-
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Accesoires zoals muis, toetsenbord, monitor en speakers neem ik mee.
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Puur alleen de kast met alles erop, erin en eraan
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur, wel zoveel mogelijk bang for bucks
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een gebalanceerd, snel, stil en koel systeem, wat de komende jaren mee kan gaan.
Ik ben al een tijdje actief lezer en hieronder staat een opsomming van wat ik gevonden heb:
Ik ben geen expert, dus overclocken zal bij mij niet gebeuren. Videobewerking doe ik wel waardoor ik voor de Xeon processor ben gegaan icm 16GB intern geheugen een een 256GB SSD.
De PC moet enkele jaren meegaan. Ik hoor graag of ik in de goede richting zit. Bedankt alvast voor jullie feedback!
Ik ben sinds enige tijd op zoek naar vervanging voor mij huidige pc. Deze kan echt niet meer mee. De nieuwe computer zal gebruikt gaan worden voor multimedia, videobewerken (pinnacle, adobe) en af en toe een game.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Allround gebruik
- Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1100,-
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Accesoires zoals muis, toetsenbord, monitor en speakers neem ik mee.
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Puur alleen de kast met alles erop, erin en eraan
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur, wel zoveel mogelijk bang for bucks
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een gebalanceerd, snel, stil en koel systeem, wat de komende jaren mee kan gaan.
Ik ben al een tijdje actief lezer en hieronder staat een opsomming van wat ik gevonden heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Xeon E3-1230V2 Boxed | € 209,20 | € 209,20 |
| 1 | Asrock H77 Pro4/MVP | € 71,80 | € 71,80 |
| 1 | Sapphire HD 7950 Boost 3GB GDDR5 | € 275,90 | € 275,90 |
| 1 | Western Digital Blue Blue WD10EZEX, 1TB | € 57,80 | € 57,80 |
| 1 | Cooler Master Silencio 650 | € 87,16 | € 87,16 |
| 1 | TP-Link TL-WN851N | € 11,- | € 11,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C9 | € 96,- | € 96,- |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,90 | € 16,90 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 53,30 | € 53,30 |
| 1 | Crucial m4 CT256M4SSD2BAA met 3,5" bracket 256GB | € 182,50 | € 182,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.087,56 | |
Ik ben geen expert, dus overclocken zal bij mij niet gebeuren. Videobewerking doe ik wel waardoor ik voor de Xeon processor ben gegaan icm 16GB intern geheugen een een 256GB SSD.
De PC moet enkele jaren meegaan. Ik hoor graag of ik in de goede richting zit. Bedankt alvast voor jullie feedback!