PostNL track & trace vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 645 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 21:18

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb gistermiddag, vrijdag, een digitale camera besteld bij bol.com omdat deze daar het goedkoopst was.

Voor 22:30u besteld, volgende dag in huis staat er en PostNL bezorgt ook op zaterdag.
Nu heb ik vanmorgen in mail netjes een mail gehad van Bol.com dat ik de zending zsm ontvang. Hierbij stond een Track&Trace code van PostNL.

Open ik die website, dan zie ik opeens dat de zending pas dinsdag wordt geleverd. Ik heb de camera echt vandaag nodig!

Heeft iemand ervaring hiermee en kan dit pakket alsnog vandaag worden bezorgd?
Met andere woorden: kan die status in de loop van de dag wijzigen?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

waarschijnlijk niet.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

ga er maar vanuit dat hij inderdaad maandag of dinsdag pas komt :)

maar teh fuck, waarom bestel je iets een dag van te voren als je het echt moet hebben? dat is gewoonweg stupid :p :X

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:14
freddyathlon schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 07:36:
Ik heb gistermiddag, vrijdag, een digitale camera besteld bij bol.com omdat deze daar het goedkoopst was.

Voor 22:30u besteld, volgende dag in huis staat er en PostNL bezorgt ook op zaterdag.
Nu heb ik vanmorgen in mail netjes een mail gehad van Bol.com dat ik de zending zsm ontvang. Hierbij stond een Track&Trace code van PostNL.

Open ik die website, dan zie ik opeens dat de zending pas dinsdag wordt geleverd. Ik heb de camera echt vandaag nodig!

Heeft iemand ervaring hiermee en kan dit pakket alsnog vandaag worden bezorgd?
Met andere woorden: kan die status in de loop van de dag wijzigen?
Aanpassen van de bezorgdatum kun je vergeten en als het al mogelijk zou zijn dan zal bol.com het moeten doen aangezien die de opdrachtgever is.

Verder kan het geen kwaad om voortaan wat meer te lezen dan alleen de reclame kreten.
http://www.bol.com/nl/m/s...-zonder-zorgen/index.html
Voor het merendeel van het assortiment bij bol.com geldt dat je je artikel de volgende dag in huis ontvangt wanneer je op een werkdag bestelt voor 22.30 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:08

Fiber

Beaches are for storming.

freddyathlon schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 07:36:
[...] bij bol.com omdat deze daar het goedkoopst was...
Tja, dan krijg je dat...

Je kan Bol nog even bellen en vragen of het echt verstuurd is. En zo ja de PostNL bellen of ze meer kunnen zien dan de website.

Die website klopt overigens niet altijd. Kleine kans dat het pakje gewoon wel vandaag in de auto zit en bezorgd wordt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:17
Die actie heb ik ook een keer geprobeerd, maar dan met een videokaart. Echter staat er niet volgende dag in huis, maar volgende werkdag in huis...

Vandaar maandag of dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:08
En het komt door het volgende.
Jij besteld wat, bol pakt dat einde van de dag in en geeft alvast door aan TNT dat er een pakket aan komt met dit en dit tracenummer. TNT zet dat alvast online en geeft dan als bezorgdatum de volgende werkdag. Maar bol gooit pas zijn magazijn leeg na sluitingstijd TNT. Dus schuift de bezorging een dag op.

Heb daarover contat gehad met TNT en meegegven de bezorgdatum pas te zetten als de pakketten daadwerkelijk binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:59

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Maar ze hebben nog niet naar je geluisterd zeker?

Ik heb regelmatig wel meegemaakt dat bij het vlak voor "sluitingstijd" bestellen het pakketje gewoon de volgende dag binnen was.

Werkt heel mooi, maar als je zeker wilt weten dat je het op een bepaald moment binnen hebt, moet je gewoon wat eerder bestellen. Kan altijd zijn dat er wat tegenzit in het gehele proces. Lekke band, botsing, je hoort de bel niet, je zit net lekker op de WC, kan allemaal gewoon fout gaan.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Kypo schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 08:33:
Die actie heb ik ook een keer geprobeerd, maar dan met een videokaart. Echter staat er niet volgende dag in huis, maar volgende werkdag in huis...

Vandaar maandag of dinsdag.
Nee hoor, er staat: op werkdagen voor 22:30 besteld, volgende DAG in huis.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor het merendeel van het assortiment ja. Staat niet bij of dat ook voor camera's geldt ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als Track and Trace zegt dat 'ie dinsdag komt, dan komt 'ie dinsdag.

Dus, cameraatje huren maar zou ik zeggen :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:48
Ik heb een tijdje geleden geloof ik ook iets besteld op vrijdag avond bij bol. Eerst stond de status inderdaad op dinsdag. Maar even later werd de status toch veranderd naar zaterdag en het pakketje afgeleverd :).

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
wildhagen schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 08:51:
Voor het merendeel van het assortiment ja. Staat niet bij of dat ook voor camera's geldt ;)
Daarnaast is het voor alle webwinkels die dat zeggen heel simpel: Ze zorgen dat ze het die dag nog aan PostNL afleveren, en wanneer die hem daadwerkelijk bezorgen gaan hun niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:03

SmartDoDo

Woeptiedoe

=> SF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Aha!! Ik kijk net nogmaals op de Track&Trace. Nu staat er als status:

Bezorging vandaag tussen 15:00 en 17:00.

Topic mag van mij dus dicht... Bedankt voor alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Toevallig vandaag dezelfde ervaring, van bezorging op maandag terug gesprongen naar vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189570

freddyathlon schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 09:57:
Aha!! Ik kijk net nogmaals op de Track&Trace. Nu staat er als status:

Bezorging vandaag tussen 15:00 en 17:00.

Topic mag van mij dus dicht... Bedankt voor alle reacties
Eind goed al goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 10:01
wildhagen schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 08:51:
Bij Bol.com staat bij het bij het product zelf, ook als het anders is. ("vandaag besteld, dinsdag in huis", "3-4 werkdagen", etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik vind het extreem naief van je dat je een camera online besteld wanneer je hem de volgende dag nodig hebt. He neemt risicos aangaande late levering en DOAs. Ik zie dat track and trace je inmiddels wat hoop heeft gegeven, maar dit is niet topic waardig. Je had beter moeten weten.

That said: veel plezier met je camera!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.