Donec eris felix, multos numerabis amicos
Verwijderd
Hoi, ik heb dus ook een Viper2 en haal nu met een p3 715mhz 126 fps, in 640-480 resolutie, in 800-600 haal ik 100 fps dit is met alles op hoog behalve 32bits kleuren.
Verder is het een mooi grafisch hoog standje, beter beeld kwaliteit als een Gforce(mischien ietsie langzamer)
Dus kopen en instaleren en spelen maar.
Ps rallymasters is het enige spel wat ik nog niet aan de gang heb gekregen
Hoi
Verder is het een mooi grafisch hoog standje, beter beeld kwaliteit als een Gforce(mischien ietsie langzamer)
Dus kopen en instaleren en spelen maar.
Ps rallymasters is het enige spel wat ik nog niet aan de gang heb gekregen
Hoi
Ok, thnx Monkey. Wat ik nog vergeten was : Hoe zit het met dekoeling van die dingen, ik zag op een plaatje geen fan's zitten dus zal het wel zonder kunnen ? Of wordt ie op den duur toch te warm ???
Tom : als het hier niet kan blijven staan mag het van mij wel verplaatst worden (moet je mij horen, ga ik een beetje eisen stellen ook nog
Tom : als het hier niet kan blijven staan mag het van mij wel verplaatst worden (moet je mij horen, ga ik een beetje eisen stellen ook nog
Verwijderd
Ik heb er zelf een fan op gezet past precies.
En nu loopt ie op 145@166mhz verder doe ik niet hij loopt als een trein dus ik dacht laten zo.
Verder ben ik dus reuze tevreden, je kunt ook 800-600 afdraaien op de Fullscreen televisoe met die tv-out, kicke toch!
En nu loopt ie op 145@166mhz verder doe ik niet hij loopt als een trein dus ik dacht laten zo.
Verder ben ik dus reuze tevreden, je kunt ook 800-600 afdraaien op de Fullscreen televisoe met die tv-out, kicke toch!
Harstikke goed Monkey !!! Welke fan past er precies op ? (sorry ik blijf aan het vragen ik weet het
IK zou een geforce DDR kopen of nog een betere geen viper 2 in elk geval...
Weet niet of een geforce beter is maar heb ze allebei in een soortgelijk systeem gezien en ik vind die geforce veel beter.
En heb zelf ook een geforce DDR en ben d'r ontzettend tevreden mee, had ook een viper 2 kunnen kopen maar die vond ik minder..
mvg FFF
Weet niet of een geforce beter is maar heb ze allebei in een soortgelijk systeem gezien en ik vind die geforce veel beter.
En heb zelf ook een geforce DDR en ben d'r ontzettend tevreden mee, had ook een viper 2 kunnen kopen maar die vond ik minder..
mvg FFF
Verwijderd
Viper2 is goedkoper en is even snel(ongeveer) als de Gforce sdr, allen is de beeldkwaliteit van die viper wel een stuk beter.
Ik haal er behoorlijke frames mee, en daardoor ben ik meer dan tevreden.
Hoi
Ik haal er behoorlijke frames mee, en daardoor ben ik meer dan tevreden.
Hoi
Verwijderd
Ik zou ook kiezen voor een GeForce kaart, zijn over te klokken en zijn sneller.
Een vriend van mij heeft een ViperII voor een heel lage belachelijke prijs, waarom ik hem die aangeraden had, hij heft wel een TV uit, en ik zie ook films van een goed kwaliteit op die Viper, maar voor de spellen en andere doeleinden heb ik liever de Geforce.
Een vriend van mij heeft een ViperII voor een heel lage belachelijke prijs, waarom ik hem die aangeraden had, hij heft wel een TV uit, en ik zie ook films van een goed kwaliteit op die Viper, maar voor de spellen en andere doeleinden heb ik liever de Geforce.
geforce natuurlijk. als je alleen maar quake 3 speelt kun je beter viper2 neme aja. maar als je ook andere spellen wil spele kunb je beter geforce neme. viper2 heeft een mislukte t&l engine en dat zorgt nogal eens voor probleme. zijn nogal wat tweakers die niet tevreden zijn met hun viper2. geforce is ook echt wel wat sneller
Verwijderd
correctie VIPER heeft geen verkeerd gebakken T&L, maar heeft er geen goeie drivers voor...
althans de drivers zijn nog lang niet geoptimaliseerd voor T&L
Nu weer over deze TOPIC:
ik zou een G-Force halen!!
althans de drivers zijn nog lang niet geoptimaliseerd voor T&L
Nu weer over deze TOPIC:
ik zou een G-Force halen!!
een creative annihilater pro zou mijn eerste keus zijn
Verwijderd
Ik zou een ViperII nemen!!! Ik heb nu een Savage4 chip (dus een S3 chip, zoals de ViperII heeft), en daar ben ik heel tevreden mee!! Hele hoge beeld kwaliteit, en even snel als voodoo3, of ietsje langzamer, dus dat zit wel goed, en de ViperII is sneller dan de Savage4, zelfde beeld kwaliteit, en T&L in OpenGL (D3D werkt nog niet goed!!), en bijna de helft van een Geforce, dus pak een ViperII!!
Da's ook mijn eerste keus, heb hem namelijk zelf en schijnt een van de beste tye zijn (toen ik hem kocht nog de beste)
mvg FFF
mvg FFF
Als je je cpu gaat oveklokken tot (of voorbij)133 moet je er rekening mee houden dat de VII die hoge AGP niet aan zal kunnen, dat kan de Geforce meestal wel.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
de T&L is wel degelijk mislukt in de hardware. Voor zover ie het doet (die T&L) zakt de framerate. De Savage2000 heeft niet dezelfde visuele kwaliteit als een Savage4 (minder dus). Is wel erg rap in Q3 en UT.
Als het toch maar voor af en toe een beetje gamen is dan is een TNT2 ook een optie.
Als het toch maar voor af en toe een beetje gamen is dan is een TNT2 ook een optie.
Verwijderd
Als je voor de beeldkwaliteit gaat neem een G400. Snelheid: G-kracht. Viper II: slechtste driverondersteuning ooit. Je bent gewoon stom als je die kaart koopt. Alleen bij UT en Q3A schijnt ie wel goed te presteren, maar als je ook andere spellen wilt spelen kan je HEEL bedrogen uitkomen. Ook levert de T&L unit slechtere prestaties als een celeron 500 ofzo... Laatste weet ik niet precies maar ik hoor van anderen alleen maar slechte verhalen over de kaart.
Verwijderd
Wat een gelul maar weer ALLE SPELLEN werken bij mij, en op een erg hoog tempo dus als je zelf niet zo`n kaart hebt praat dan niet mee.
Ik weet dat de driver ondersteuning beter kan maar ik kan alle coole spellen spelen en ben dus tevreden, dit is zeker geen reden om niet die Viper2 te kopen.
HOi
Ik weet dat de driver ondersteuning beter kan maar ik kan alle coole spellen spelen en ben dus tevreden, dit is zeker geen reden om niet die Viper2 te kopen.
HOi
Ja maar het ligt d'r aan HOE snel, het is gewoon een hele goede kaart maar (ik vind) een geforce gewoon wat beter..
maar een stukje duurder ook.
vooral die lichteffecten zijn super mooi..
mvg FFF
maar een stukje duurder ook.
vooral die lichteffecten zijn super mooi..
mvg FFF
Pagina: 1