Begon eerst met vastlopen/rare kleuren. Nu zitten er een paar lijnen op het scherm en zijn de resolutie totaal overhoop. op 800x600 kan ik het scherm nog redelijk lezen omdat de verticale lijnen dan veranderen in een soort raster
Volgens apparaat beheer is het een error 43 en staat er een geel driehoekje bij. Toen ik drivers probeerde te updaten en op de nvidia site automatisch herkenne van graka koos, gaf hij aan niets te vinden en kan ook geen games meer starten.
Verricht de kaart helemaal geen werk en kan ik hem er dus gewoon uithalen(geen idee of er onboard graka in zit) of is het geragte beeld dat ik nu heb nog wel werk van de kaart maar dan in half dooie staat? zou mooi zijn als ik hem eruit kan halen en ik gewoon normaal beeld had.
Specs:
Nvidia geforce 8800GT(wordt bakken straks)
intel core 2 duo E8400 @ 3Ghz
4Gb ram
mobo Asus p5k
windows 7 32bit
ps(sorry voor typfouten die er mis inzitten ik zie niet alles even goed op het scherm. alvast bedankt.
Verricht de kaart helemaal geen werk en kan ik hem er dus gewoon uithalen(geen idee of er onboard graka in zit) of is het geragte beeld dat ik nu heb nog wel werk van de kaart maar dan in half dooie staat? zou mooi zijn als ik hem eruit kan halen en ik gewoon normaal beeld had.
Specs:
Nvidia geforce 8800GT(wordt bakken straks)
intel core 2 duo E8400 @ 3Ghz
4Gb ram
mobo Asus p5k
windows 7 32bit
ps(sorry voor typfouten die er mis inzitten ik zie niet alles even goed op het scherm. alvast bedankt.