Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• podvizsen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-11 20:34
Beste Tweakers, ik mag weer verlengen en twijfel welke telefoon/abbo ik zal nemen.
In elk geval heb ik het liefst een Android toestel (heb ik nu ook). Het budget is ongeveer 30 euro per maand.
Ik bel en sms erg weinig maar internet wel veel. Ik heb dus ongeveer 1GB internet in de maand nodig.

Mijn eisen zijn:
-Android 4/WP8
-Minimaal 1GB ram
-Up to date hardware
-Redelijke accu; ruim 1 dag
-Minimaal 720P

Wat ik tot nu toe heb gevonden:

Samsung Note II met T-mobile i-smart (75 min + onbeperkt sms + onbeperkt internet) voor 31 euro in de maand:
http://www.typhone.nl/gsm...entity:12115&Tab=t-mobile

Voordelen Note II:

-Android 4.1
-Groot scherm
-Snel
-Note III komt komende maanden nog niet uit.
-Batterijduur

Nadelen Note II:
-Lage PPI
-Iets duurder.
-Aan de grote/zware kant

Xperia T of One X met Tele2 (500 bel/sms + 500MB) 27.50 euro per maand. Is wel weinig internet maar is nog te doen) :

https://www.studentmobiel...an_id=414&product_id=8844

Voordelen HTC One X:
-32GB
-Mooi Scherm
-HTC service

Nadelen One X:
-Oud
-Langzaamste

Voordelen Xperia T:
-Hogere PPI
-Nadelen Xperia T:
is er al.
-Sony skin
-Snelle Processor.

-Nadelen Xperia T:
- Veroudert; Xperia Z/V is er al
- Dual Core

Nu vraag ik mij af welk toestel/abonnement ik het best kan nemen. Zeker nu de nieuwe generatie high end binnenkort in de winkels is. Is er voor mij nog een ander toestel aan te raden? :)

[ Voor 7% gewijzigd door podvizsen op 08-03-2013 19:19 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ppi van de note is niet echt een reden het niet te doen tenzij je superogen hebt. Batterijlevensduur van de note is erg goed, dus het tikt de meeste opties af, alleen het formaat is minder, hoe groot is jouw issue daarmee?

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:17

migros

Nooit meer een Samsung

Gewoon de Note 2 nemen. De Xperia Z is lang niet zo goed als er mee wordt geadverteerd.

Laat ik het zo zeggen, ik heb nu de Z omdat mijn Note 1 stuk is en ik mis de note nog elke dag.

Leuk man gatheren