We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Errr alle online shops hebben een datum aangehouden die varieert van 21-28 juni, dus dat is geen vreemde datum.
En als blizzard zegt 'voor de zomer' dan bedoelen ze dat ie voor augustus te koop is.
En als blizzard zegt 'voor de zomer' dan bedoelen ze dat ie voor augustus te koop is.
Verwijderd
Het zijn toch alleen maar estimates. Blizzard zelf heeft nog geen enkele datum gegeven. Pas als hij gold is kan je verwachten dat hij +- 2 weken later in de winkel ligt.
Een goede gok zou zijn 28-06-01 want dat is precies een jaar nadat diablo II uitkwam
Een goede gok zou zijn 28-06-01 want dat is precies een jaar nadat diablo II uitkwam
Ze brengen het 27 juni uit en de 28e ligt het in de winkel
Sorry hoor, maar voor de zomer is bij mij VOOR 21 Juni.
Ennuh.. Ik ben gewoon ongeduldig, en kan gewoon NIET wachten...
Maar thnxz
Ennuh.. Ik ben gewoon ongeduldig, en kan gewoon NIET wachten...
Maar thnxz
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
hum.. hebben jullie Blizzard ooit wel eens een spel op tijd uit zien brengen? D2 zelf was bijna een vol jaar te laat...
Verwijderd
Zolang ze maar kwaliteit uit blijven brengen zoals ze nu doen, maakt het me niet uit of een spel wat later verschijnt
Ik hoop het ook niet dat hij uitgesteld wordt. Kan niet wachten.
[off-topic]
Is er hier nog iemand lid van een diablo-clan ???
[on-topic]
[off-topic]
[on-topic]
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
pff die 2 weekjes maken mij ook niet uit. Zolang de kwaliteit gewoon goed is hoor je mij niet klagen.
Ja maar jij bent nog ff te newbOp maandag 04 juni 2001 23:30 schreef Mahena het volgende:
Ik hoop het ook niet dat hij uitgesteld wordt. Kan niet wachten.
[off-topic]
[on-topic]
Kan ook wel leuk zijn hoor
Newb's herinneren je eraan dat het maar een spelletje is en blauwe items vet zijn
p.s. titels spellen is best moeilijk
There is no art to find the minds construction in the face
Er zit een hele coole quest in act5, geloof quest4, krijg je en paar miljoen exp points.
Stond op een site, hadden ze een test gedaan met een lvl 2 pupke helemaal meegesleept naar die quest in act5, quest opgelost, was dat lvl 2 pupke gestegen van lvl 2 naar lvl 24, alleen door die quest op te lossen
Stond op een site, hadden ze een test gedaan met een lvl 2 pupke helemaal meegesleept naar die quest in act5, quest opgelost, was dat lvl 2 pupke gestegen van lvl 2 naar lvl 24, alleen door die quest op te lossen
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Pagina: 1