[outlook 2010] mail ophalen van gmail lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-07 15:14
Ik heb windows 7 64-bit en daarop draait outlook 2010. Outlook haalt e-mails op van 4 verschillende Gmail-adressen via IMAP. Sinds afgelopen dinsdag wordt de mail van 1 van die adressen niet meer opgehaald, bij de andere 3 gebeurt dat wel gewoon. Daarvoor heeft het jarenlang goed gewerkt. Op mijn telefoon worden de e-mails van het betreffende Gmail-account wel gewoon goed opgehaald (evenals van 2 van de andere accounts overigens). Ik heb de accounts automatisch laten configureren door Outlook. Ik zie geen verschillen in de instellingen van de 3 accounts.Ik heb voor het betreffende account de hersteloptie in outlook al gebruikt maar zonder succes. Ik heb gezocht met Google en hier in het forum, maar ik heb geen oplossing gevonden. En nu weet ik het ook niet meer. Ik hoop dat iemand mij kan helpen of op het goede spoor kan zetten. Wat kan er toch aan de hand zijn?
====
Edit: En toen vond ik zelf de oplossing. Hoe simpel kan het zijn 8)7 . De .pst-file van het betreffende account was corrupt. Een eenvoudige reparatie met scnpst.exe fixte het probleem.

In ieder geval ben ik weer blij :) .

[ Voor 11% gewijzigd door joep doei op 08-03-2013 21:04 ]

http://serve.infoteur.nl