Beste computervrienden,
Ik heb van mij broertje het heugelijke verzoek gekregen om voor hem een game-pc te bouwen.
Met deze pc wil hij voornamelijk games spelen in de trend van; Battlefield 3, Assassin's Creed 3, SimCity 5, Hitman Absolution en nog wat andere games die dit jaar uitkomen.
Verder wil hij de pc gebruiken voor de alledaagse dingen, zoals Office, internetten, mail checken, downloaden en zo heel af en toe wil hij een foto/film bewerken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 900 euries
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Hij heeft al een muis, toetsenbord, speakers en een 24" beeldscherm van iiyama (Prolite E2407HDSD)
Aangezien hij nog een HDD in zijn oude pc heeft zitten, hoeft er bij de nieuwe setup geen HDD te worden gekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Puur alleen de kast met alles erop, erin en eraan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur, wel zoveel mogelijk bang for bucks
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een gebalanceerd, snel, stil en koel systeem, wat de komende jaren mee kan gaan.
Ik ben zelf al een week aan het rondneuzen op het forum en bij de buren van HWI en dit is wat ik tot nu toe heb:
Graag hoor ik van jullie of er nog aanpassingen nodig zijn óf dat er misschien mensen zijn die een hele andere setup hebben.
Ik heb van mij broertje het heugelijke verzoek gekregen om voor hem een game-pc te bouwen.
Met deze pc wil hij voornamelijk games spelen in de trend van; Battlefield 3, Assassin's Creed 3, SimCity 5, Hitman Absolution en nog wat andere games die dit jaar uitkomen.
Verder wil hij de pc gebruiken voor de alledaagse dingen, zoals Office, internetten, mail checken, downloaden en zo heel af en toe wil hij een foto/film bewerken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 900 euries
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Hij heeft al een muis, toetsenbord, speakers en een 24" beeldscherm van iiyama (Prolite E2407HDSD)
Aangezien hij nog een HDD in zijn oude pc heeft zitten, hoeft er bij de nieuwe setup geen HDD te worden gekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Puur alleen de kast met alles erop, erin en eraan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur, wel zoveel mogelijk bang for bucks
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een gebalanceerd, snel, stil en koel systeem, wat de komende jaren mee kan gaan.
Ik ben zelf al een week aan het rondneuzen op het forum en bij de buren van HWI en dit is wat ik tot nu toe heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 | € 268,79 | € 268,79 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 92,90 | € 92,90 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,90 | € 16,90 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 53,45 | € 53,45 |
| 1 | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 164,95 | € 164,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 879,80 | |
Graag hoor ik van jullie of er nog aanpassingen nodig zijn óf dat er misschien mensen zijn die een hele andere setup hebben.