I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen
Heeft iemand hier een antwoord op
Op zondag 03 juni 2001 12:48 schreef snooze7555 het volgende:
Wie weet of de dvd speler van liteon regiovrij is en zoniet hoe krijg ik het voorelkaar. Gegevens :liteon ltd-163 (16dvd en 48cdrom) .
I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen
Verwijderd
Nee, niet regiovrij. Is nieuw model komen misschien nog oplossingen voor. Ben zelf ook eigenaar en op zoek. ?
Verwijderd
DVDgenie...gebruik dat maar.
Er is ook een proggie dat de regiocode kan veranderen. Maar ik heb begrepen dat je dat maar 5x kunt flikken op de LiteOn en op eigen risico.
Dan maar DVDGenie
Er is ook een proggie dat de regiocode kan veranderen. Maar ik heb begrepen dat je dat maar 5x kunt flikken op de LiteOn en op eigen risico.
Dan maar DVDGenie
*KICK*Verwijderd schreef op 28 juni 2001 @ 13:59:
DVDgenie...gebruik dat maar.
Dan maar DVDGenie
Ik heb mijn Liteon 163D geflashed en nu heb ik volgens zo'n RPC check programma een regiovrije DVD speler. Maar nog steeds krijg ik bij powerdvd en windows zelf de melding dat ik nog maar 1 keer de keuze heb om van regio te veranderen. (Ik had dit voor de flash dus al 4 keer gedaan)
Klopt dit nou of ben ik de lul als ik de regio nog 1 keer verander?
als het goed is blijft ie op 1 staan. probeer het uit zou k zeggenAli G schreef op 30 December 2002 @ 13:57:
[...]
*KICK*
Ik heb mijn Liteon 163D geflashed en nu heb ik volgens zo'n RPC check programma een regiovrije DVD speler. Maar nog steeds krijg ik bij powerdvd en windows zelf de melding dat ik nog maar 1 keer de keuze heb om van regio te veranderen. (Ik had dit voor de flash dus al 4 keer gedaan)
Klopt dit nou of ben ik de lul als ik de regio nog 1 keer verander?
Uitgeprobeerd, maar niet echt een succes. Het lijkt wel of de regioveranderingen van windows die je doet bij de devicemanager en de verandereringen die windvd doet bij mij langs elkaar heen lopen. Inmiddels wil WinDVD alleen nog maar regio 1 dvd's spelen en bij de devicemanager van windows kon ik nadat ik hem opnieuw had geflashed, omdat ik niks beters wist te verzinnen (m'n 5 keuzes waren op inmiddels), weer ineens 2 keer van regio veranderen.sharkzor schreef op 30 december 2002 @ 14:11:
[...]
als het goed is blijft ie op 1 staan. probeer het uit zou k zeggen
Ik begrijp er echt geen flikker meer van, aan zo'n 'regiovrije' dvd speler heb je vrij weinig mijns inziens.
Verwijderd
Volgens mij moet je ook je DVD speler flashen EN een proggie om je software te misleiden. Welk prog dat is weet ik alleen zo ff niet. moet je maar ff zoekenAli G schreef op 30 December 2002 @ 19:10:
[...]
Uitgeprobeerd, maar niet echt een succes. Het lijkt wel of de regioveranderingen van windows die je doet bij de devicemanager en de verandereringen die windvd doet bij mij langs elkaar heen lopen. Inmiddels wil WinDVD alleen nog maar regio 1 dvd's spelen en bij de devicemanager van windows kon ik nadat ik hem opnieuw had geflashed, omdat ik niks beters wist te verzinnen (m'n 5 keuzes waren op inmiddels), weer ineens 2 keer van regio veranderen.
Ik begrijp er echt geen flikker meer van, aan zo'n 'regiovrije' dvd speler heb je vrij weinig mijns inziens.
Ik heb die speler dus ook al een tijdje geleden geflesed en daarna windows XP er opnieuw op gezet. Ik ging voor de eerste keer na de install. een DVD kijken en via dat POWER DVD proggie gaf een schermpje aan dat ik nog maar 1 keer mocht kiezen. Ik dus gelijk regio 2 gekozen. Net speel ik MI2 af Let wel regio 1 (chinees version) kan dat?Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 21:01:
[...]
Volgens mij moet je ook je DVD speler flashen EN een proggie om je software te misleiden. Welk prog dat is weet ik alleen zo ff niet. moet je maar ff zoeken
Engels/kantonees/mandarijns als talen
Dus een keer flashen altijd geflashed
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Pagina: 1