Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Huawei is denk ik beter dan de acers naar wat ik gelezen heb. Als je het daarmee eens bent is er een geelimineerd.

• atmozke
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2021
swhnld schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:09:
Huawei is denk ik beter dan de acers naar wat ik gelezen heb. Als je het daarmee eens bent is er een geelimineerd.
wat bedoel je ?

• atmozke
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2021
is die G615 niet de zelfde als honor 2 alleen noemt anders in Japan is dat honor 2 en in Duitslands is dat G615 ?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Er zit wel verschil in: http://versusio.com/en/huawei-ascend-g615-vs-huawei-honor-2

Wat betreft reviews lees ik her en der dat Huawei mee kan met de kwaliteit van merken als HTC en Nokia en dat Acer daar onder zit. Dus afgaande op die reviews zou je Acer kunnen elimineren uit je rijtje, heb je zelf andere ervaringen of betere reviews over Acer gelezen, stop hem dan terug in je vergelijk.

• mausva
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-03-2022

mausva

iPad 1 - iPad 3

Ik heb nu een maand de huawei ascend g615 via conrad gekocht. Werkt prima voor wat ik er mee wil. Verschil met de honor 2 is het intern geheugen 1 gb tegen 2 in de honor 2.
Batterij duur is verbeterd nu ik de app van comodo gebruik. Anders hangt de telefoon na een dag wel aan de lader. Via het bekende internet heb ik een hoesje van nillkin gekocht die ook voor het model g600 geschikt is (heeft dezelfde afmetingen ed.)

Tijdens het bellen is de geluidskwaliteit is prima. Fotokwaliteit is redelijk verwacht geen wonderen.
Pagina: 1