Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software voor het mappen/in kaar brengen van een netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 573 views

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 23:06
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar software wat professionele en thuisnetwerken in kaart kan brengen. Ik zou graag willen zien welke netwerken er bestaan, welke computers met welke netwerken verbonden zijn, welke servers draaien, waar traffic heen gaat via welke protocollen, firewalls, etc. Het liefst allemaal zo visueel mogelijk ingesteld.

Ik vroeg me dus af of er een softwarepakket is wat dit bovenstaande kan.

Alvast bedankt!

Battle.net tag

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:30

Pierre

Van nature lui!

Dat kan je hier mee doen ;) klik het kan misschien niet alles maar je kan er zeker iets mee

[ Voor 27% gewijzigd door Pierre op 08-03-2013 13:29 . Reden: info ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Verwijderd

Wat heb je zelf al gevonden en of geprobeerd? Wat is het doel hiervan? Ik denk dat de helft van deze gegevens geheim is of niet zichtbaar is voor de buitenwereld. Heb je de tracert functie binnen Windows of ip-lookup al is bekeken?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2013 13:29 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

DeBierVampier schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:26:
Ik ben op zoek naar software wat professionele en thuisnetwerken in kaart kan brengen.
Visio in combinatie met een deskundige beheerder is het helemaal. 8)
maak eerst een realistisch wensenlijstje, beschrijf je situatie (er bestaat geen software die voor alles in alle situaties het beste werkt), lees de quickstart en probeer het opnieuw.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.