alweer kyro ll

Pagina: 1
Acties:

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 10:27
zeg, ik denk er serieus over om mijn gf2 mx in te ruilen voor de 3d prophet 4500, maar nou vraag ik me af of ik met deze kaart ook dvd's nog zoe goed kan afspelen.

Ben bijna zo ver dat ik mmijn kaart ga omruilen, iemand nog goede argumenten die me over de lijn trekken? :) :) :)

Verwijderd

mijn ATi 3D Rage Pro 8MB speelt ook DVD af zonder problemen..... ziet er even goed uit als met mijn V5 5500

Verwijderd

Ik zou nog even wachten, opzich is het geen slechte keuzee, maar volgens mij waren er wat overlay problems met de KYROII

Verwijderd

Volgens mij niet...

Lijkt me ook gek om er een DVD programma bij te doen als ie het nieteens af kan spelen...

Verwijderd

Deze kaart is pas de moeite als je minstens een 1 GHz proc hebt. Doordat er geen hardware T&L inzit, moet alles door de proc berekend worden. Als je een 1 GHz hebt, dan zou ik niet twijfelen, want deze kaart is meestal sneller dan de G-force 2 GTS. Alleen in de benchmark van MDK2 is hij iets trager dan de GeForce 2 GTS, maar nog altijd veel sneller dan de MX. Dat komt ook door het ontbreken van T&L. Als je nog wat geduld hebt, zou ik wachten op de Kyro III. die zal immers hardware T&L bevatten, maar ik weet niet wanneer die gaat uitkomen.