Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504844

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Ik heb een Wolfgang (aldi) telefoon gekocht. Nu heeft één van de kids de lader
stuk gemaakt. Weet iemand waar ik een lader kan kopen of welke type lader compatible is met de wolfgang

Type is: AT-AS43D2

Thnks voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:59

Koppensneller

winterrrrrr

Is het niet gewoon mini/micro-usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat zou best kunnen, zoals je wellicht merkt ben ik hier niet echt in thuis.

Ik zal de accu meenemen en bij bijv: onderdelenhuis vragen naar een mini/micro-usb

Als deze overeenkomen, dan ben ik uit de brand. Ik zal bericht doen, hoe dat is afgelopen
THNKS Koppensneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

Alleen aan de accu hebben ze niks. Het gaat er juist om de aansluiting op de telefoon.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d6/Usb_connectors.JPG/400px-Usb_connectors.JPG
Leek het uiteinde van de kabel op 1 van deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02:09
Volgens mij is het de eerste van links, op basis van deze link: http://www.telefoonlader....i-/android-at-as43d2.html

In dat geval is het de lader zoals die ook door Samsung en Nokia wordt gebruikt. Moet niet zo'n probleem zijn om daar aan te komen. Je kunt ook alleen een usb-kabeltje kopen (zit die niet bijgeleverd?) en een usb lader (zo'n stekker waar een standaard USB in past) kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Die telefoon heeft inderdaad micro-usb als oplader, alle microusb opladers volstaan.

(worden gebruikt door HTC, Samsung, nokia, blackberry, enzovoorts. Is de standaard tegenwoordig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ik heb gisteren één bij een niet nader te noemen electronica zaak een oplader gekocht.

Deze is een micro usb aansluiting. Zoals thatsme007 heeft aangegeven nummer 1 op de foto.

heren, bedankt voor jullie hulp. we kunnen we opladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuapBV01
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06-2022
Op de oplader zelf is een standaard USB aansluiting, de aansluiting voor de telefoon is een aparte mini aansluiting. Zo'n kabeltje is in de Wofgang shop te koop voor nog geen € 5,--.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
gewoon even op wolfgang website gekeken je kunt het gewoon bestellen daar.

http://wolfgangmobile.com/webwinkel/at-as43d2-accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02:09
LuapBV01 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:19:
Op de oplader zelf is een standaard USB aansluiting, de aansluiting voor de telefoon is een aparte mini aansluiting. Zo'n kabeltje is in de Wofgang shop te koop voor nog geen € 5,--.
Dat is dus niet apart voor de Wolfgang. Nokia, Samsung, etc hebben dezelfde mini-USB
Pagina: 1